۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۰۰۴۴۳
امام جمعه بندرامام:

فرهنگ خرمشهر، فرهنگ مقاومت در برابر ارزش های ضددینی است

حجت الاسلام تابش با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت با فرهنگ لیبرالیسم، اباحه گری و غرب گرایی ناسازگار است، گفت: فرهنگ خرمشهر، فرهنگ مقاومت در برابر ارزش های ضددینی است.
خرمشهر

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر فتحی کم نظیر و نظامی و معنوی است، اظهار داشت: خرمشهر به بزرگترین سنگر مجهز آماده دفاع برای دشمن بعثی تبدیل شده بود و این رژیم نیروهای نظای و تسلیحاتی فراوانی در آن گمارده و آن را برگ برنده ای برای مذاکرات آینده صلح در نظر گرفته بود.

امام جمعه بندرامام با اشاره به اینکه رژیم بعث پیش از آزادسازی خرمشهر از آتش بس سخن بر زبان نیاورد، ابراز داشت: بیان آتش بس از سوی بعثی ها تنها برای امتیازگیری بود اما پس از فتح خرمشهر برگ برنده دست نظام اسلامی افتاد و با نامیدن عملیات آزادسازی به بیت المقدس این پیام را به کشورهای منطقه داد که بیت المقدس تنها با مقاومت آزاد می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه برخی سرداران و رزمندگان حاضر در آزادسازی خرمشهر امروزه جانباز و ایثارگر هستند، گفت: مخالفت با مدیریت و میدان داری چنین رزمندگانی به خاطر عدم سازگاری فرهنگ مقاومت با فرهنگ لیبرالیسم، اباحه گری و غرب گرایی است.

حجت الاسلام تابش فرهنگ خرمشهر را فرهنگ مقاومت و استقامت در برابر ارزش های ضد دینی دانست و افزود: آن کسانی که خواهان تبدیل هنجارها به ناهنجاری، نابودی هنجارهای اسلامی و حاکمیت ارزش های غربی هستند، نمی خواهند و نمی توانند ببینند که مدافعان خرمشهر «مظهر مقاومت و استقامت ارزش های اسلامی» در جامعه مطرح شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عقب ماندگی خوزستان را نتبجه عدم مدیریت صحیح بیان کرد و اظهار داشت: مدیریت استان افزون بر استاندار، همراهی نمایندگان مجلس به صورت منسجم و یکدست و در هماهنگی با نماینده ولی فقیه خوزستان را طلب می کند.

امام جمعه بندرامام با اشاره به اینکه دولت ها نظر مساعدتی و ترحمی به خوزستان دارند، خاطرنشان ساخت: چنین دیدی نادرست است؛ زیرا خوزستان ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد که مورد توجه قرار نگرفته اند./9456/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات