۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۰۰۴۳۸
شورای علمای «الرباط المحمدی» عراق:

آمریکا در سرکوب مردم بحرین شریک است

شورای علمای «الرباط المحمدی» عراق در واکنش به اقدام آل‎خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: آمریکا در سرکوب مردم بحرین شریک است.
شورای علمای «الرباط المحمدی» در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای علمای «الرباط المحمدی» عراق امروز طی بیانیه‎ای به اقدامات آل‎خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: صدور حکم بازداشت و مصادره اموال منقول و غیر منقول شیخ عیسی قاسم و همچنین یورش به منزل این عالم و بازداشت جمعی از یارانش را به شدت محکوم می‎کنیم.

شورای علمای «الرباط المحمدی» عراق تصریح کرد: همزمانی این اقدام با نشست سران کشورهای عربی با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در ریاض نشان دهنده آن است که این اقدام شنیع با هماهنگی و چراغ سبز کشورهای دیگر صورت گرفته است.

در این بیانیه نوشته شده است: این گونه اقدامات به زیان آینده بحرین و کشورهای منطقه است بنابراین خواستار تجدید نظر در آن و گسترش همزیستی مسالمت آمیز، تحقق عدالت و برابری در این کشور هستیم.

شورای علمای «الرباط المحمدی» عراق اظهار داشت: کشورهای اسلامی باید هر چه سریعتر وارد این موضوع شوند و این گونه اقدامات نابخردانه را متوقف کنند./۹۹۴/ ۹۰۳/ع

ارسال نظرات