۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۰۰۴۳۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر قزوین:

فتح خرمشهر فتح تمام ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری بود

حجت الاسلام معبودی گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها، شهامت، شجاعت، ایثار، غیرت ملی و دینی و اعتقادات و باورهای ارزشی بود خرمشهر که با عنوان خونین شهر لقب گرفته است شهری بود که خداوند متعال آن را آزاد کرد و مردم را از زیر سلطه مستکبران و متجاوزان نجات داد.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به حماسه سوم خرداد گفت: سوم خرداد روز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس بود که نمایشگر شجاعت، پیروزی و ایثار انسان‌هایی فداکار بود که با تمام توان برای نجات سرزمین خود تلاش کردند و در مقابل دشمن مردانه جنگیدند.

وی در ادامه با اشاره به نقطه عطف در تاریخ آزادسازی خرمشهر از دست مستکبران افزود: وجود روحیه معنوی بالا در رزمندگان و تقویت وحدت و همدلی در میان نیروهای نظامی موجب شد که باعزم و اراده‌ای وصف ناپذیر به سوی دشمن پیش روند و در عملیات آزادسازی خرمشهر موفقیت بدست آورند.

فتح خرمشهر فتح تمام ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری بود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر قزوین در ادامه اظهار کرد: فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها، شهامت، شجاعت، ایثار، غیرت ملی و دینی و اعتقادات و باورهای ارزشی بود خرمشهر که با عنوان خونین شهر لقب گرفته است شهری بود که خداوند متعال آن را آزاد کرد و مردم را از زیر سلطه مستکبران و متجاوزان نجات داد.

حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به علل و عوامل توفیق در آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: توکل و اعتماد همه جانبه نیروهای نظامی ایران بر یاری و نصرت خداوند متعال و ایمان به اینکه ملت ایران از منافع ملی و مرزهای جغرافیایی کشور خود به شدت دفاع خواهد کرد از عوامل موفقیت در عملیات آزادسازی خرمشهر بود.

وی در پایان گفت: خرمشهر درس آزادگی، ایثار، گذشت، و از خود گذشتگی در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و اعتقادی است، اگر مردمی بخواهند به استقلال و عزت برسند باید از همه چیز خود بگذرند و در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند./873/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات