۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۰۰۴۲۵
گردان‎های بسیج مردمی عراق:

یورش به منزل شیخ عیسی قاسم اعلام جنگ با مردم است

گردان‎های بسیج مردمی عراق، یورش نظامیان آل‎خلیفه به منزل رهبر شیعیان بحرین را غیر قانونی خواند.
نظامیان بحرینی

به گزارش خبرگزاری رسا، گردان مقاومت اسلامی نُجَبا وابسته به بسیج مردمی عراق در بیانیه‎ای اقدام حکومت آل‎خلیفه در یورش به منطقه الدراز بحرین را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: آل‎خلیفه پس از صدور حکم علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم و مصادره اموال منقول و غیرمنقول، با اسلحه‎ و گاز اشک‌آور به مردم یورش برد و محمد زین الدین را شهید و تعدادی را زخمی و بازداشت کرد.

گردان نجبا این اقدام شنیع را نشان دهنده حقیقت و ماهیت اصلی و غیرشرعی آل‎خلیفه دانست و اظهار داشت: حکومت بحرین حقوق بشر و آزادی را نقض و پس از دیدار با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، اقدامات خونبار خود را شدت بخشید.

این بیانیه می افزاید: جریان مقاومت بحرین پیروز رویدادهای این کشور است. برای همین از مردم بحرین برای مقاومت در برابر ظلم و طغیان حاکمان ستمگر حمایت می‎کنیم.

آلخلیفه همه اعتقادات مسلمانان زیر سوال برده است

گردان سید الشهدا عضو بسیج مردمی عراق نیز در بیانیه‎ جداگانه‌ای خاطرنشان کرد: آل‎خلیفه به اقداماتی دست می‎زند که ما بارها نسبت به آن هشدار داده بودیم.

در این بیانیه آمده است: اولین ثمره سفر ترامپ به عربستان، نقض مجدد حقوق بشر و زیرپا گذاشتن همه اعتقادات مسلمانان در بحرین و دیگر کشورها است.

گردان سید الشهدا، یورش آل‎خلیفه به منطقه الدراز و منزل شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد و افزود: این حمله اقدامی احمقانه و به منزله اعلام جنگ علیه مردم مسلمان است./۹۹۴/ ۹۰۲/ع

ارسال نظرات