۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۰۰۴۱۷

اعزام ۴۶۰ مبلغ و مبلغه به استان بوشهر در ماه رمضان

مسؤول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان از اعزام ۴۶۰ نفر مبلغ و مبلغه در استان بوشهر خبر داد.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۴۶۰ نفر مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می شوند.

مسؤول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: از این تعداد ۶۷ نفر اعزامی به استان و مابقی بومی هستند.

وی ادامه داد: مبلغان در این ایام برنامه‌های مختلفی را در مساجد و اماکن مذهبی در نظر گرفته شده در سطح استان بوشهر شامل تلاوت قرآن، احکام، جلسات و مباحث مشاوره و اخلاق و سبک زندگی برگزار می‌کنند.

وی همچنین از برگزاری همایش ربیع القرآن با حضور رییس سازمان دارالقرآن الکریم در بوشهر خبر داد و گفت: همایش ربیع القرآن و نخسین کارگاه آموزشی مشترک تشکل های قرآنی استان در بوشهر برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عظیمی فرد بیان داشت: در آستانه حلول ماه رمضان، همایش ربیع القرآن ساعت 9 صبح پنجشنبه 4 خرداد 96 در حسینیه عاشقان ثار الله بوشهر برگزار خواهد شد./۸۳۳/۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات