۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۰۰۴۰۳
آیت الله دری نجف آبادی:

وحدت مردم و انسجام نیروهای مسلح سبب فتح خرمشهر شد

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه وحدت مردم و انسجام نیروهای مسلح سبب فتح خرمشهر شد، گفت: امروز به فضل الهی نقشه های شوم و توطئه ها ی دشمن به بهترین شکل خنثی شده و نظام اسلامی همچنان قدرت برترمنطقه محسوب می شود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح استان مرکزی در محل سپاه روح الله این استان در اراک، بیان کرد: وحدت مردم و انسجام نیروهای مسلح سبب فتح خرمشهر شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر سبب اقتدار و عظمت نظام اسلامی شد، اظهار داشت: امروز شاهدیم دشمنان نظام اسلامی نمی خواهند مقاومت، استقامت و ایثارگری ملت ایران اسلامی را باور کنند و آنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

خنثی شدن جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمانی که از جنگ تحمیلی علیه ملت ایران ناامید شدند، جنگ فرهنگی و اقتصادی را برنامه ریزی کردند و امروز به فضل الهی نقشه های شوم و توطئه ها آنان به بهترین شکل خنثی شده و نظام اسلامی همچنان قدرت برتر منطقه محسوب می شود.

امام جمعه اراک بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرمودند که فتح خرمشهر سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایران نشده بلکه همچنان خرمشهرهای دیگری در مقابل وجوه ملت ایران وجود دارد که تقویت عشق به آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی، شهدا و منویات رهبری زمینه‌ساز فتح آنها می‌شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: عوامل عزت و سرافرازی ملت ایران حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقتدار نیروهای مسلح کشور، قدرت تسلیحاتی و موشکی کشور است، همچنین تمامی اقشار جامعه موظف هستند که بکوشند تا باورهای انقلاب اسلامی روزبه‌روز تقویت شود زیرا اگر هرگونه ضعفی به این عرصه ورود یابد به خون مقدس شهدای کشور ظلم شده است.

تقدیر و تشکر از ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: حضور گسترده مردم تنها به دلیل عشق و علاقه به آرمان های نظام اسلامی و ملت همیشه در صحنه کشورمان این مهم را به اثبات رسانیدند تا آخرین نفس از ارزش های انقلابی و اسلامی خود صیانت و دفاع خواهند کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه همه و همه باید در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بردارند، ابراز داشت: در جریان تبلیغات انتخاباتی اختلاف نظرهایی بین نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنان به وجود آمد که همه نامزدها به ویژه رییس جمهوری منتخب باید در اسرع وقت این اختلافات را حل و صحنه رقابت را به رفاقت، برادری و برابری تبدیل کنند.

امام جمعه اراک افزود: رییس جمهوری منتخب باید به پاس قدردانی از حضور بی نظیر ملت ایران در انتخابات، حل مشکلات اقتصادی، برنامه ریزی برای تحقق آرمان های امام و رهبری، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه ریزی برای دستیابی به سند چشم انداز 20 ساله و تحقق برنامه ششم توسعه که مجمع تشخیص مصلحت نظام 80 سیاست کاربردی را در این باره فهرست بندی و تقدیم رهبر معظم انقلاب کرده است را در دستور کار خود قرار دهد.

شایان ذکر است، آزادسازی خرمشهر یکی از مهم ترین اهداف عملیات بیت المقدس بود که پس از 578 روز اشغال در روز سوم خرداد سال 1361 انجام شد./842/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات