۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۰۰۳۹۳
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان؛

مراجع تقلید مهمان رسانه ملی می شوند

همزمان با ‌آغاز ماه ضیافت الهی، برنامه های کارشناسی و سخنرانی ماه مبارک رمضان با حضور مراجع تقلید از شبکه های سراسری صداوسیما پخش می شود.
آیات مکارم و سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طبق سنوات گذشته برنامه های کارشناسی و سخنرانی ماه مبارک رمضان با حضور مراجع تقلید از شبکه های سراسری صداوسیما پخش می شود.

این برنامه ها هم اکنون در حال ضبط و تدوین است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

بر اساس این گزارش، امسال برنامه ها با حضور دو تن از مراجع تقلید یعنی حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی و حضرت آیت الله جعفر سبحانی در صداوسیمای استان قم ضبط شده و از شبکه های دوم و سوم سیما پخش خواهد شد.

این گزارش می افزاید، سخنان حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر اساس بخشی از معارف صحیفه سجادیه است که از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

بر این اساس حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صداوسیمای استان قم به خبرنگار رسا اعلام کرد که متأسفانه حضرت آیت الله نوری همدانی امسال برنامه ای ندارند اما آثار سال های گذشته برای صداوسیمای مراکز استان ها ارسال شده که ان شاءالله در صداوسیمای این مراکز پخش خواهد شد.

همچنین مجموعه پاسخ به شبهات و سؤالات اعتقادی نیز به وسیله حضرت آیت الله سبحانی ارائه می شود و این مرجع تقلید به شبهات موجود در جامعه پاسخ می دهد که این برنامه از شبکه دوم  سیما پخش خواهد شد.

این برنامه ها پس از اذان مغرب و عشا بوده و قبل از سریال اصلی شبکه پخش خواهد شد که به مدت 8 تا 10 دقیقه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

گفتنی است، برنامه سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پس از اذان مغرب و عشا از شبکه سوم سیما و برنامه سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی قبل از سریال و از شبکه دوم سیما پخش می شود./1323/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات