۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۰۰۳۸۷
حجت الاسلام ذوالنور:

دولت برای تحقق وعده های خود تلاش جدی کند

نماینده مردم قم در مجلس شورای با اشاره به نتیجه انتخابات اخیر گفت: فرای نتیجه به دست آمده، مردم پیروز انتخابات ۹۶ شدند.
حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم ظهر امروز چارشنبه سوم خردادماه در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور خود در انتخابات دخالت در تعیین سرنوشت خودشان را رقم زدند لذا بنده این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری مراجع تقلید و منتخب مردم تبریک می‌گویم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه در تذکری به منتخب مردم بیان داشت: وقتی شورای نگهبان مشغول بررسی تخلفات در انتخابات است کاش مسؤولان قدری خویشتنداری می کردند، اگر قرار بود جشن پیروزی برقرار شود کاش کنترل می‌کردند تا رقص مختلط زن و مرد با کشف حجاب و بعضی رفتارهای هنجارشکنانه برای جریحه دار کردن احساسات مردم اتفاق نمی‌افتاد. 

حجت الاسلام ذوالنور تأکید کرد: من تشکر می‌کنم از کسانی که نامزدهای آن‌ها رأی نیاوردند ولی خویشتنداری کردند و با تحرکات مختلف احساساتی نشدند تا فتنه‌ای در کشور رقم بخورد بنابراین ای کاش همه جریانات سیاسی این سعه صدر  و مهربانی به انقلاب  را سر مشق خود قرار دهند.

نماینده مردم قم در ادامه با اشاره به اظهارات شب گذشته وزیر کشور  در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره میزان مشارکت مردم در استان‌های خراسان جنوبی و قم که گفته شد کمترین درصد مشارکت را داشته‌اند بیان داشت: آقای وزیر آمار  فرماندار شما این است که خراسان جنوبی با 85 درصد و قم با 78.6 درصد مشارکت در انتخابات حضور داشتند و در این راستا جناب آقای رئیسی 57.28 درصد و  آقای روحانی 35.88 درصد آرا را در قم کسب کردند.
 
 وی ادامه داد: آقای وزیر دنبال چه هستید که در این برنامه دست به چنین تحریکاتی می زنید؟ اگر اطلاع ندارید چرا سخن می گویید و اگر اطلاع دارید چرا قلب واقعیات می کنید؟ اگر بناست ادامه راه به این شکل باشد،خطرناک است.

نماینده مردم قم در پایان تأکید کرد:  امیدوارم مسئولان دولتی در تمام این چهار سال مانند دو ماه اخیر یعنی  فروردین و اردیبهشت رفتار کنند و تمام معوقات و آنچه که نشدنی بود اما در دوران انتخابات شدنی شد؛در طی 4 سال آینده نیز شدنی شود./۸۵۶/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات