۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۰۰۳۸۵
رییس عقیدتی سیاسی ناجا خبر داد؛

تربیت 71 هزار حافظ قرآن در نیروی انتظامی

حجت الاسلام بهرامی با تأکید بر این‌که قرآن برنامه زندگی سعادتمند و منشور تعالی جامعه بشری است، گفت: 71 هزار حافظ قرآن در نیروی انتظامی تربیت شده است.
حجت الاسلام ابوتراب بهرامی رییس عقیدتی سیاسی ناجا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی امروز در همایش بصیرت دینی کارکنان ناجا در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: عمل به آموزه های دینی ضامن سعادت دنیا و آخرت است، اگر به دنبال عاقبت بخیری هستیم، راهی جز تمسک به ارزش های الهی نیست.

وی با تأکید بر این‌که ترویج احکام دینی و فرهنگ اسلامی یکی از وظایف کارگزاران نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: مهجوریت قرآن در جوامع اسلامی یکی از تأسف‌بارترین مسائلی است که مسلمانان مبتلا به آن هستند، باید دانست که قرآن برنامه زندگی سعادتمند و منشور تعالی جامعه بشری است.

حجت الاسلام بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فعالیت های قرآنی نیروی انتظامی کشور در سال‌های گذشته گفت: پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، نیروی انتظامی نیز وظیفه خود دانست تا در راستای تحقق این رهنمود مهم معظم‌له گام بردارد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان این‌که تربیت بیش از 71 هزار حافظ قرآن در مجموعه ناجا نشان از توجه و اهتمام فرماندهان و مسئولان به امور قرآنی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نه تنها یک نیروی نظامی، امنیتی و صیانتی است، بلکه در عرصه های فرهنگی و قرآنی نیز عملکرد قابل توجهی دارد.

حجت الاسلام بهرامی همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در ماه ضیافت الهی نیز برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی ویژه نیروهای وظیفه، پرسنل و افسران شاغل در نیروی انتظامی پیش بینی شده است، ضمن این‌که خانواده‌های کارکنان ناجا نیز از چنین برنامه‌هایی بهره‌مند خواهند شد.

وی با تأکید بر بهره‌مندی از فضائل معنوی و معرفتی ماه مبارک رمضان در جهت خودسازی و تهذیب نفس، اظهار داشت: همه باید قدر حضور در خان نعمت الهی را بدانیم، ماه مبارک رمضان فرصتی است تا دل و جان را از زنگار گناهان زدوده و به سمت عبودیت و انسانیت حرکت کنیم.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در پایان با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی است، دشمن بعثی در شرایطی وارد جنگ علیه ملت ایران شد که انقلاب اسلامی نوپا بود و همه قدرت های بزرگ جهان حامی و پشتیبان رژیم متجاوز بوده است./935/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات