۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۳۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

اساس موفقیت در هر حوزه ای وجود وحدت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه هر جا که وحدت و همدلی حاکم باشد، پیروز میدان خواهیم بود، گفت: در سایه این وحدت فعالیت های قرانی مؤثری در استان صورت گرفته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز در سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی، گفت: خوشبختانه برنامه های قرآنی استان لرستان انسجام خوبی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در لرستان محور وحدت، همدلی و هم افزایی در استان هستند، افزود: ایشان در همه برنامه ها به ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی محور همدلی هستند.

وی با اشاره به اینکه در بحث آموزش های عمومی و تخصصی، محافل قرآنی و تربیت مربیان، اساتید و داورها و به ویژه در حفظ قرآن اقدامات مؤثری در استان نجام شده است، یادآور شد: اساس و پایه این فعالیت ها شورای هماهنگی و توسعه فعالیت های قرآنی است.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: در حوزه فعالیت های قرآنی و انجام برنامه ها  نهادهای مختلفی همچون آموزش و پرورش، سپاه، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی با یکدیگر به وحدت و همدلی رسیده اند.

وی در ادامه این وحدت را برگرفته از همین آموزه های قرآن دانست و افزود: وحدت حق است و هر جا وحدت باشد پیروز میدان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در سایه وجود این وحدت در استان لرستان با محوریت حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی کارهای خوبی در حوزه فعالیتهای قرآنی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته توجه ویژه ای به حاشیه شهرها، روستاها و بخش ها شده و فعالیت های قرانی برگزار شده است، گفت: در یک بخش و در یک محفل قرآنی بیش از ۶۰۰ نفر شرکت کرده بودند که این جمعیت شاید در شهرهای بزرگ نیز اتفاق نیفتد./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات