۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۰۰۳۶۱
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

هیچ کس نمی تواند حضور بی نظیر مردم در انتخابات را انکار کند

حجت الاسلام حیدری راد گفت: میانگین شرکت در انتخابات بالا بوده است و هیچ احدی نمی تواند حضور همه مردم را انکار کند و اگر ساعات حضور مردم در انتخابات تمدید می شد تعداد افراد بیشتر بود.
حجت الاسلام حیدری راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام جواد حیدری راد، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان صبح امروز در جمع مبلغان همدان، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات اوج قدرت مردم در نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات که 42 میلیون نفر در آن شرکت کردند و 10 میلیون نفر هم به دلیل برخی مشکلات توفیق حضور پیدا نکردند، نشان همگرایی و اقتدار است.

حجت الاسلام حیدری راد گفت: میانگین شرکت در انتخابات بالا بوده است و هیچ احدی نمی تواند حضور همه مردم را انکار کند و اگر  ساعات حضور مردم در انتخابات تمدید می شد تعداد افراد بیشتر می بود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: حضور گسترده مردم ایران با وجود برخی مشکلات در زمینه اشتغال و بیکاری و جوانان و همچنین مشکلات معیشتی نشان از وفاداری به نظام استلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در انتخابات نشان دادند که بر سر پیمان خود با امام و رهبری هستند و انقلاب، نظام و قانون اساسی را قبول دارند و حافظ خون شهیدان خود هستند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان تصریح کرد: مردم موقعیت شناس هستند و اگر تهدیدی علیه کشور صورت می گرفت 100 درصد حضور داشتند و در شرایط فعلی و عادی بیش از 41 میلیون در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: پیام انتخابات اردیبهشت به جهان این است که مردم ایران برخلاف اختلاف سلایق در حفظ تمامیت ارضی متحد هستند و اگر کسی چشم طمعی داشته باشد با برخورد قاطعی خواهند داشت.

حجت الاسلام حیدری راد در پایان ابراز داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان داد که مردم به پای نظام و ولایت ایستاده اند و قدرت های استکباری نمی توانند در برابر موج خروشان عزم و ارده ملت ایران قد علم کنند./979/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات