۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۰۰۳۵۹
گردان جند الامام عراق:

آل‎سعود و حاکمان بحرین به زباله دان تاریخ می‎پیوندند

گردان «جند الامام» در واکنش به یورش منزل شیخ عیسی قاسم تصریح کرد: آل‎سعود و حاکمان بحرین به زباله دان تاریخ می‎پیوندند.
گردان «جند الامام»

به گزارش خبرگزاری رسا، گردان «جند الامام» وابسته به بسیج مردمی عراق در بیانیه ای، یورش نظامیان آل‎خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان داد.

گردان «جند الامام» در این بیانیه تصریح کرد: سازمان‎های بین المللی، اسلامی و حقوق بشر باید مانع از اقدامات آل‎خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین شوند.

این بیانیه خاطرنشان کرد: اقدام آل‎خلیفه در حاشیه نشست سران کشورهای عربی و اسلامی با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و بر خلاف همه ارزش‎ها دینی، اخلاقی و انسانی صورت گرفت.

در این بیانیه آمده است: دشمنان با همه قوا در برابر مردم مسلمان، مستضعف و برادران بحرینی ایستاده‎اند و به منزل شیخ عیسی قاسم یورش بردند به طوری که یک تن را شهید و جمع زیادی را بازداشت و مجروح کردند.

این بیانیه می افزاید: اگر نیروهای سپرجزیره عربستان در بحرین و چراغ سبز سران کشورهای عربی در نشست ریاض نبود، آل‎خلیفه جرات انجام چنین اقدام احماقانه‎ای را نداشت. آل‎سعود و همه حاکمان کشورهای منقطه باید هوشیار باشند تا تجربه حزب بعث و اقدام صدام در اعدام آیت الله سید محمد باقر صدر و هزاران تن از مردم عراق را تکرار نکنند زیرا به سرعت به زباله دان تاریخ می‎پیوندند.

گردان «جند الامام» در پایان خواستار بردباری مردم بحرین نسبت به رویدادهای این کشور شدند و تاکید کردند: انقلاب بحرین به زودی پیروز می‎شود./۹۹۴/ ۹۰۳/ع

ارسال نظرات