۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۰۰۳۵۰
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

روحانیت مؤثرترین قشر در بصیرت افزایی مردم در انتخابات بود

حجت الاسلام نظری با اشاره به نقش آفرینی روحانیان در بیداری و روشنگری مردم درباره انتخابات، گفت: روحانیت به دلیل شاخصه دینی و مردمی بودن بیشتر از دیگران می‌تواند در دل‌ها نفوذ داشته باشد.
حجت الاسلام عباس نظری

حجت الاسلام عباس نظری، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: حضور بابصیرت و آگاهانه مردم در حقیقت پاسداری از انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، مردم در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که همواره حافظ این انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

وی در ادامه با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای محصول نقش آفرینی، هدایت‌گری، بصیرت افزایی و روشنگری رهبر معظم انقلاب و روحانیتی هستند که برای به ثمر رساندن این انقلاب زحمات زیادی کشیدند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه پیروزی در انتخابات را جشن بزرگ ملی دانست و اظهار کرد: پیروزی در انتخابات یک جشن بزرگ ملی بود که مردم با آمدن به پای صندوق‌های رأی پر این جشن باشکوه شرکت کردند از این رو همه مردم ایران باید این روز به یاد ماندنی را گرامی و بزرگ بداریم.

وی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی روحانیان در بیداری و روشنگری مردم درباره انتخابات، ابراز کرد: روحانیت به دلیل شاخصه دینی و مردمی بودن بیشتر از دیگران می‌توانند در دل‌ها نفوذ داشته باشند، از این رو توانستند به خوبی هدایت فکری و فرهنگی افراد را بر عهده بگیرند و انگیزه مردم را برای یک حرکت انقلابی به جوشش درآورند.

حجت الاسلام نظری در ادامه با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند، تصریح کرد: دشمنان با مشاهده حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دریافتند که ملت ایران هنوز طرفدار نظام مقدس اسلامی است و سرنوشت آینده کشور برای آنها اهمیت بالایی دارد، از این رو با این محوریت نقشه‌های آنها نقش بر آب خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم ریاست جمهوری در مسند اجرا بتواند به مطالبات و در خواست‌های مقبول و مشروع مردم جامه عمل بپوشاند و کشور را از لحاظ اقتصادی، معیشتی، اشتغال و سیاست کارآمد بیمه کند و تمام همت خود را مصروف عمران و آبادانی و رفع مشکلات مردم کند./873/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات