۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۰۰۳۴۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فتح خرمشهر سیلی محکمی بر دهان مستکبران عالم بود

نماینده ولی فقیه در لرستان فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این رویداد مهم سیلی محکمی بر دهان مستکبران عالم بوده است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در پادگان حضرت ابوالفضل(ع) خرم آباد یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: فتح خرمشهر اوج افتخار رزم رزمندگان میهن اسلامی بود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر از حماسه آفرینی‌های های مردم ایران است، خاطرنشان کد: فتح خرمشهر سیلی محکمی بر متجازوان، مستکبران و زورگویان عالم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس را می توان به دو مقطع تقسیم کرد، عنوان داشت: دوره نخست مربوط به آغاز جنگ و شروع تجاوز بعثی‌های عراق به میهن اسلامی تا آزادی خرمشهر است و مقطع دوم از آزادی خرمشهر تا پذیرش قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی است.

وی با یادآوری به اینکه مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند، ادامه داد: امروز نیز مردم ایران ثابت کردند که در تمام صحنه ها حماسه آفرین هستند.

امام جمعه خرم آباد فتح خرمشهر را تحقق وعده‌های الهی، نصرت و پیروزی مؤمنان دانست و خاطرنشان کرد: پیام فتح خرمشهر این است که جبهه نور در سایه پشتیبانی قدرت لایزال الهی قوی، نفوذ ناپذیر و غالب است.

وی با بیان اینکه روزی که خرمشهر فتح می‌شد مردم در عرصه نظامی حماسه آفریدند و امروز نیز در عرصه سیاسی حماسه می‌آفرینند، ادامه داد: دوره نخست انتخابات ریاست جمهوری با 10 میلیون شرکت کننده شروع شد، اما امروز با شرکت بیش از 40 میلیون نفر در این انتخابات حماه آفریدنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: این حضور برای دنیا این پیام را دارد که مردم ایران پای انقلابشان، نظامیان و رهبرشان ایستاده‌اند.

ایستادگی و مقاومت مم ترین درس فتح خرمشهر است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ایستادگی، مقاومت، پایداری و ایثار مهمترین درس فتح خرمشهر است، یادآور شد: از فتح خرمشهر درس می گیریم که ایمان به خدای متعال، وحدت، ناامیدی از غیر خدای متعال، اتحاد و انسجام ملی سبب پیروزی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز سعودی‌های منطقه همانند عربستان باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست، افزود: دشمنان انقلاب بدانند و مطمئن باشند که ترفندها و شیطنتهای آنان در برابر اراده قوی ملت ناچیز هستند و بدانند امروز نیروی مسلح و بسیجیان ما بیش از هر زمان دیگر از آمادگی دفاعی لازم برخوردار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امروز آمریکا و رییس جمهور آمریکا باید برای بلعیدن میلیاردها دلار از عربستان سعودی خوش رقصی کند و برای عرسبان ننگین است که پس از آنکه این همه قرار داد بسته شد، رییس جمهور آمریکا برگردد بگوید شما باید خودتان دشمن خود را دفع کنید، یادآور شد: این برای آل سعود پیام روشنی دارد و این است که آمریکا در برابر قدرت ایران اسلامی احساس ضعف و زبونی می‌کند پیام این صحبت برای رییس جمهور آمریکا نیز این است که آنها جرأت حمایت از تجاوز و متجاوزان را ندارند و در پی سود خود و تجارت سلاح هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تصریح بر اینکه حاکمان آل سعود باید تصویر همان بسیجی ایران را که پرچم ایران را به دست گرفت و بیش از 19 هزار عراقی را به اسارت گرفت و به صف کشید را مرور کنند0، افزود: راحت طلبان و دنیا طلبان آل سعود نیازی به گلوله ندارند فقط با یک ترقه پا به فرار می‌گذارند./202/9459/ب1

ارسال نظرات