۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۰۰۳۴۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

سالروز آزادسازی خرمشهر فرصتی برای بازبینی مجاهدت ملت ایران است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر فرصتی برای بازبینی مجاهدت و مقاومت های ملت بزرگ ایران است.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد قرچک ظهر امروز در حسینیه شهدای این شهرستان با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: این فتح بسیار پیچیده و از لحاظ استراتژیک غیرقابل توصیف بود.

وی با اشاره به آیات ابتدایی سوره فتح حضور امدادهای غیبی را از عوامل این پیروزی مطرح کرد و افزود: این پیروزی با عملکرد انسان های عادی مقدور نمی شد مگر دست عوامل فرامادی در کار بوده باشد.

حجت الاسلام عبدالله پور بیان کرد: طبق گزارش اسناد انقلاب اسلامی چطور می شود عده ای با امکانات بسیار ضعیف و برای رضای خدا در مقابل بیش از 36 هزار نفر از نظامیان عراقی که پشتیبانشان شرق و غرب بود، وارد جنگ شده و پیروز شوند.

وی با یادآوری اینکه خرمشهر تاکنون چند بار تصرف شده خاطرنشان کرد: یکبار از سوی عثمانی ها، دوبار توسط انگلیسی ها و در نهایت برای بار چهارم در سال 59 به فجیع ترین شکل از سوی عراقی ها و با جنایات غیر قابل تصور اشغال شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج 15 خرداد با اشاره به رجزخوانی های اخیر دولت سعودی، یادآور شد: در طول 8 سال دفاع مقدس هم سعودی ها می گفتند ایران دیگر نمی تواند خرمشهر را پس بگیرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: اما بر خلاف تصور اکثر کارشناسان خرمشهر آزاد شد و آنچه که خرمشهر را آزاد کرد، تقوا بود.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15 خرداد با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ماندگار است، افزود: ایران اسلامی ثابت کرده می تواند امنیت خود را تأمین و موقعیت خود را در منطقه و جهان حفظ کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز اثرگذارترین کشور در سوریه، ایران است، این مهم را پیرو تجربیات سوم خرداد دانست و افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر فرصتی است برای بازبینی مجاهدت و مقاومت های ملت بزرگ ایران.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان اذعان کرد: بر همه واجب است تا این روز را به خاطر جانفشانی‌ها و ایثارگری های مردانی که در این عملیات با تکیه بر قدرت بی پایان الهی نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر را رقم زدند، گرامی بداریم./202/804/ب1

ارسال نظرات