۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۰۰۳۴۳
آیت‌الله مهمان‌نواز:

سوم خرداد نماد حماسه‌آفرینی با تبعیت محض از ولایت فقیه است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نماد موفقیت، حماسه‌آفرینی و کسب اقتدار در سایه فرمان‌برداری و تبعیت محض از ولایت فقیه است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز، هم‌زمان با سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در دیدار شماری از مسؤولان، اظهار کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی قصد داشتند با تهاجم نظامی و تحمیل جنگ این نظام مقدس را نابود کنند؛ اما با مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر مردم مواجه شده و مجبور به عقب‌نشینی شدند.

وی افزود: با وجود اینکه دشمنان نتوانستند در جبهه نظامی به دستاورد قابل‌توجهی برسند؛ اما بیکار ننشسته و راه و روش خود را از جبهه نظامی به جبهه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و تحریم و تهدید اقتصادی تغییر دادند.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمنان از طریق تهاجم فرهنگی و اشاعه فرهنگ غرب در پی ضربه زدن به این مملکت و نظام است و این امر، هوشیاری همه آحاد مردم و مسؤولان را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: ما در خلق حماسه سوم خرداد نشان دادیم که گوش‌به‌فرمان ولی و رهبرمان هستیم و در روز سوم خرداد با توکل بر خداوند متعال و فرمان پذیری از امام خمینی(ره)، بر دشمنان پیروز شدیم و در حال حاضر هم با شرکت در تمامی صحنه‌ها به‌ویژه انتخابات نشان دادیم که دلسوز این نظام و رهرو خون شهیدان و گوش‌به‌فرمان ولی امر مسلمین جهان هستیم.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به در پیش بودن نیمه خرداد و سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: باید سیره عملی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران همیشه سرلوحه کار و زندگی ما باشد.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر برگزاری شایسته مراسم چهاردهم خرداد، افزود: برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) درواقع قدرشناسی از زحمات طاقت‌فرسای آن امام عظیم­الشأن است که ما را از یوغ رژیم استبدادی نجات داد./202/9314/ب1

ارسال نظرات