۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۰۰۳۳۰
آیت الله علما:

تفکر امام خمینی عامل بیداری مسلمانان است

آیت الله علما گفت: امام خمینی(ره) با روحیه انقلابی تفکر خویش را به تمام مردم منتقل کرد و امروز جهان از این تفکر و مکتب در جهت مبارزه با دشمنان اسلامی استفاده می کنند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز به مناسبت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی ابراز داشت: فتح خرمشهر نشان دهنده همت رزمندگان اسلام و قدرت لایزال الهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی و پیشرفت در تمامی زمینه ها مرهون مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام است که با دست خالی سینه خود را در برابر گلوله های دشمنان سپر کردند.

امام جمعه کرمانشاه به حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: امروز مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات نشان دهنده مجاهدتی است که شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مصون ماندن نظام از هجمه های دشمن داشتند و این دستاورد به برکت ایثار رزمندگان اسلام است.

آیت الله علما با بیان اینکه انقلاب اسلامی ارزشمند است اظهار داشت: اگر تمامی قدرت های جهان با یکدیگر متحد شوند نمی توانند در برابر انقلاب اسلامی ایستادگی کنند و این مهم به برکت روحیه شهادت طلبی ملت ایران است.

وی با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خرمشهر را خدا آزاد کرد و این قطعأ عنایت الهی بود که رزمندگان اسلامی با کمترین تجهیزات در برابر دشمنان با بالاترین توان و بروز ترین تجهیزات ایستادگی کردند.

آیت الله علما یادآور شد: امام خمینی(ره) با روحیه انقلابی تفکر خویش را به تمام مردم منتقل کرد و امروز جهان از این تفکر و مکتب در جهت مبارزه با دشمنان اسلامی استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: اگر دشمنان انقلاب از نظام وحشت دارند به برکت ولایت فقیه و رزمندگان اسلام است که با تمام توان از ولایت فقیه تبعیت می کنند، در سایه ولایت فقیه انقلاب اسلامی می تواند با ابرقدرت های جهان مبارزه کند و آنها را به زانو درآورد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تأکید کرد: امروز شهدای مدافع حرم راه شهدای دوران دفاع مقدس را ادامه داده و از اسلام و انقلاب پاسداری می کنند./202/857/ب1

ارسال نظرات