۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۰۰۳۱۰
آیت‌الله کعبی:

۱۶ میلیونی رای دستاورد خوبی برای نیروهای انقلابی است

نماینده مردم خوزستان در خبرگان به همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی در انتخابات اشاره کرد و کسب ۱۶ میلیونی رای را دستاورد خوبی برای پیروزی های بعدی دانست.
آیت ‌الله عباس کعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی سه شنبه شب در جمع مبلغان قرارگاه اعزام مبلغ انقلاب اسلامی در تکیه شاه خراسان با بیان اینکه ما بایستی دو وضعیت در خود ایجاد کنیم، اظهار کرد: وضعیت نخست رضا به رضای الهی قرار دادن و اراده قوی داشتن در انجام تکالیف بعدی، دومین وضعیتی است که باید در خود ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت جمهوری اسلامی به نحوی است که هرچه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد توطئه های دشمنان سخت تر خواهد شد، تصریح کرد: ما نباید در هیچ شرایطی عرصه را ترک کنیم و توجه داشته باشیم که کسب ۱۶ میلیون رای جبهه انقلابی در چنین وضعیتی دستاورد بزرگی است و باید آن را حفظ کنیم.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از مهمترین فازهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما باید به آن توجه می کردیم، استقرار دولت اسلامی است، هشت سال دفاع مقدس نظام را بیمه کرد ولی به جرات می توان گفت در این دولت های اخیر برای استقرار دولت اسلامی به خوبی عمل نکردیم.

وی گفت: هشت سال دولت آقای هاشمی، هشت سال دولت آقای خاتمی، هشت سال دولت آقای احمدی نژاد و چهارسال دولت آقای روحانی شاهد عملکرد خوبی در راستای استقرار دولت اسلامی نبودیم.

آیت الله کعبی با بیان اینکه دولت کارگزاران به مدیریت کشور بر اساس توسعه غربی اعتقاد داشت، تصریح کرد: در دولت اصلاحات نیز در چهار سال نخست سعی شد همان برنامه های دولت آقای هاشمی در کشور اجرا شود و در چهار سال دوم نیز به دنبال توسعه اصلاحات سیاسی بودند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دولت های نهم و دهم سعی شد تا جدایی اسلام از روحانیت اصیل شکل بگیرد و یک نوع معنویت گرایی انحرافی به جای برخواسته از فقه و فقاهت شکل گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دولت اعتدال هم همان بازگشت به دولت سازندگی است، اظهار کرد: وقتی بررسی می شود مشاهده می کنید این وزرا کسانی هستند که از اول انقلاب دارای مسئولیت بوده اند و اگر مشکلی وجود دارد به عملکرد این آقایان بازمی گردد.

وی با اشاره به اینکه ما در این انتخابات به دنبال این بودیم که به مسیر تحقق دولت اسلامی بازگردیم، افزود:  دولت در این چهارسال فرهنگ را رها کرده و  تلاش می کند تا ذائقه مردم را تغییر دهد و به جای اینکه از ارزش ها گفته شود، گفتمان غالب ما به شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی تبدیل شده است.

آیت الله کعبی  ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد تا در این انتخابات گفتمان را به گفتمان اقتصادی و مبارزه با فقر تبدیل کند ولی رقیب با عوام فریبی و تخریب های ناجوانمردانه سعی کرد تا مسیر را تغییر دهد.

وی افزود: جریان رقیب با متهم کردن نظام به دیوارکشی بین زن و مرد و صحبت کردن از برجام دو و سه و با فتنه گران همنوا شدند و پیوند نامبارکی بین دستبند سبز و بنفش ایجاد کردند.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری با بیان اینکه ضعف در تحلیل سیاسی یکی از نقاط ضعف به شمار می رود، بیان کرد:  ما باید توجه داشته باشیم که مدیران اجرایی و فضای مجازی در تغییر ذائقه مردم نقش اساسی دارند و در این انتخابات مشاهده کردیم که حتی بهایی ها، سکولارها و سلطنت طلب ها نیز پای صندوق رای آمدند و در انتخابات حاضر شدند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط نیروهای ارزشی و انقلابی، بیان کرد: رای قم تعیین کننده بود و ما مشاهده کردیم که رای آقای رییسی اول بود ولی اگر نیروهای ارزشی در طول سال فعالیت می کردند و اگر نیروهای انقلابی و روحانیت منسجم عمل کنند قطعا پیروز خواهیم بود./۸۵۸/ 202/ص

ارسال نظرات