۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۰۰۳۰۶
حجت الاسلام زائری:

مشکلات و گرفتاری های جامعه با رجوع به مسجد برطرف می‌شود

مدیر مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه با بیان اینکه وقتی خادم خانه خدا شدیم آن وقت خداوند رحمت و برکت خود را بیشتر فرو خواهد بارید، گفت: شاید جبران بسیاری از گرفتاری ها، مشکلات و درمان در رجوع و بازگشت به مساجد باشد.
حجت الاسلام زائری

حجت الاسلام محمدرضا زائری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه باید از مساجد عذرخواهی کنیم، تاکید کرد: این سخن هیچ ربطی به دولت، سازمان ها، نهادها و سیستم حکومتی ندارد، فکر می‌کنم ما مردم از مساجد باید پوزش بطلبیم.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از مسجد بوده است، تصریح کرد: انقلاب با کمک مسجد پیروز شد، دفاع مقدس را با مسجد اداره کردیم، سلامت خانواده ها و فرزندان خود را از مسجد داریم، اما با گذشت سالها از انقلاب فکر می کنم قدری به مساجد بی توجه شدیم، تصور شد چون دیگر نهادها را به دست گرفتیم دیگر نیاز به مسجد نداریم.

حجت الاسلام زائری ادامه داد: آن مساجدی که پایگاه های اصلی رشد موفقیت و توسعه و قدرت و پیروزی ما بوده اند را به فراموشی سپردیم، شاید امروز وقت آن باشد که به مساجد برگردیم، باید برای عذرخواهی به مساجد رفته و به آن خدمت کنیم.

مدیر مجموعه فرهنگی سرچشمه با بیان اینکه وقتی به تعمیر و آبادی خانه خدا همت گماشتیم و خادم خانه خدا شدیم آن وقت خداوند رحمت و برکت خود را بیشتر فرو خواهد بارید، اظهار داشت: شاید جبران بسیاری از گرفتاری ها، مشکلات و درمان در رجوع و بازگشت به مساجد باشد. باید به ارزش، جایگاه، تاثیرگذاری و نقش مساجد در زندگی دینی بیشتر توجه کنید./303/811/ب1

ارسال نظرات