۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۰۰۲۹۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

الگوسازی و رساندن پیام اسلام دو رسالت مهم انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به رسالات نظام اسلامی، گفت: رسالت های نظام اسلامی نخست رساندن پیام اسلام به جهانیان و الگو سازی برای جهانیان است.
دشتکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان صبح امروز در جمع مبلغان حوزه علمیه همدان، اظهار داشت: امروز ملت و نظام به این انتخابات افتخار می‌کنند.

وی افزود: بشر برای رهیافت به سعادت نیازمند چارچوب ویژه ای است و خداوند به همین دلیل برای بشر رسولانی را ارسال کرده است که آخرین دین اسلام است و برنامه های دین مقدس اسلام در قالب قرآن کریم و برنامه معنوی برای بشر است.

حجت الاسلام دشتکی گفت: انقلاب اسلامی در تداوم نهضت اسلامی در پی تبیین و تبلیغ این برنامه حیات بخش و سعادت بخش اسلام بود و پیام انقلاب چیزی غیر از این نبود.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان نماد نظام اسلامی و نگاه انبیای الهی به زندگی بشر است، به همین خاطر انقلاب اسلامی یک وظیفه سنگین بر دوش دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به رسالات نظام اسلامی، گفت: رسالت های نظام اسلامی نخست رساندن پیام اسلام به جهانیان و این که الگویی مناسبی را برای جهانیان اعلام کند که تا دیگر نظام ها از او تبعیت کنند.

وی افزود: انتخابات هایی که در نظام اسلامی انجام می شود دو اهمیت دارد در وهله نخست این که نظام اسلامی برای جهانیان الگو است و همه دشمنان نیز به نظام مردم سالاری دینی معترف هستند و پیشتازی نظام اسلامی در پایبندی به استقلال و آزادی نماد است.

حجت الاسلام دشتکی خاطرنشان کرد: نکته دوم بحث کارآمدی، مدیریت و نهادینه کردن قرآن و عترت برای رهیافت مردم به سعادت و اقتدار است که از این جهت هم مور توجه است و شما می بینید که همه معترف به کارآمدی و رهنمون شدن مردم به سوی سعادت هستند تا جایی که همه تحلیل گران بین المللی در دوبخش معترف هستند.

وی در پایان گفت: این پیام ها از سوی ملت ایران و تدبیر رهبری به جهان مخابره شد و امید است که همه ملت ها این پیام را درک کرده و در جهت ظلم ستیزی و عدالت محوری به کار ببندند./979/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات