۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۵۰۰۲۷۷
امام جمعه ریگان:

همبستگی مردم در انتخابات سبب شکست دشمن شد

حجت الاسلام رنجبرماهانی با بیان اینکه همبستگی مردم در انتخابات سبب شکست دشمن شد، گفت: مردم با حضور خود به دشمنان ثابت کردند که در مقابل زورگویی ها و ظلم های شما اسلام و نظام اسلامی از قدرت بالایی برخوردار است.
حضور مردم در انتخابات

حجت الاسلام علی رنجبرماهانی امام جمعه ریگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حماسه مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: 29 اردیبهشت ماه روز جوش و خروش ملت ایران بود و مردم با حضور خود در این دوره از انتخابات حضور پیدا کردند و اقتدار نظام را به رخ همه دنیا کشیدند.

وی بیان کرد: حضور یکپارچه مردم ایران در انتخابات تاثیر منحصر به فردی داشت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود، و مردم با حضور خود به دشمنان نظام نه گفتند و به خواسته رهبری جامه عمل پوشاندند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: بنابراین دولت آینده باید پرکارتر و مصمم تر در حل مشکلات جامعه تلاش کند به ویژه در امور اقتصادی و معیشت مردم گام های بیشتری را بردارد و به قشر مستضعف جامعه نگاه بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام رنجبرماهانی خاطرنشان کرد: مشارکت پور شور و شعف مردم در آغاز رأی گیری قابل تقدیر بود و مردم با رأی خود سیلی محکمی به صورت استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ «آمریکا» زدند.

وی با بیان اینکه تک تک رأی مردم در سرنوشت کشور اثرگذار بود، افزود: دولتمردان باید قدردان این رویداد سیاسی باشند که از سوی مردم ایران خلق شد و اکنون زمان آن است تا به وعده های خود عمل کنند.

امام جمعه ریگان ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات خار چشمی برای دشمنان نظام بود به ویژه حضور جوانان و باید مراقب نفوذ دشمن و نفوذ نفاق در جبهه انقلابی باشیم.

حجت الاسلام رنجبرماهانی ابراز کرد: دولتمردان باید در راستای محرومیت زدایی اقدام کنند و کشور را از رکود خارج و اقدام به اشتغالزایی و فعالیت اقتصادی کنند که این موارد نیاز اصلی جامعه به شمار می رود.

وی یادآور شد: همبستگی مردم در انتخابات سبب شکست دشمن شد و مردم با حضور خود به دشمنان ثابت کردند که در مقابل زورگویی ها و ظلم های شما اسلام و نظام اسلامی از قدرت بالایی برخوردار است و نشان دادند وفاق ملی ملت ایران حضور در همه عرصه های مختلف نظام است./۳۰۲/۹۷۰۹/ب۱

ارسال نظرات