۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۰۰۲۶۶
روحانی لبنانی:

چشم سازمان های حقوق بشر جهان با پول عربستان کور شده است

امام جمعه برج البراجنه بیروت در واکنش به حمله آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم گفت: چشم سازمان های حقوق بشر جهان با پول عربستان کور شده است.
حجت الاسلام احمد قبلان از روحانیان شیعه لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان امام جمعه برج البراجنه بیروت در واکنش به حمله نیروهای آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و شهادت و جراحت برخی از شهروندان این کشور تصریح کرد: کمترین کاری که می توانیم در این باره انجام دهیم محکومیت حمله به شیخ عیسی قاسم است که از علمای جلیل و ارکان ملی به شمار می آید. مقامات بحرینی باید این فاجعه ملی و اخلاقی علیه وطن و شخصیت های اسلامی را متوقف کنند. 

وی افزود: از گام های مخفی سیاست های دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که در نشست ریاض بر آن توافق شده و در راستای پروژه جنگ مذهبی و کشتار اعراب به دست اعراب و مسلمانان به دست مسلمانان است، بیم داریم.

این روحانی لبنانی با اشاره به اینکه نشست ریاض در راستای انتقال جنگ از تل آویو به ایران و یمن و سوریه و لبنان برگزار شد، خاطرنشان ساخت: درباره بحران بحرین هیچ امیدی به سازمان های حقوقی نداریم زیرا چشم آنها نسبت به سیاست های ظالمانه با پول عربستان کور شده است. مقامات بحرینی موظف به حمایت از همبستگی اسلامی هستند زیرا امانتی الهی به شمار می آید.

شیخ احمد قبلان در پایان از جهان اسلام خواست در قبال رخدادهای فاجعه آمیز بحرین مواضع آزادانه ای اتخاذ کنند./980/ب903/د

ارسال نظرات