۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۵۰۰۲۴۶

فضل الله حمله به منزل شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد

امام جمعه بیروت یورش وحشیانه نیروهای آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد.
سید علی فضل الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در پیامی یورش نیروهای آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را به شدت محکوم کرد.

وی تصریح کرد: با اقدام خطرناک مقامات بحرین در حمله مسلحانه به منزل شیخ عیسی قاسم و یورش وحشیانه علیه شهروندان بی گناهی که در اطراف منزل حضور داشتند، شگفت زده شده و این اقدام را بحران آفرینی جدیدی می دانیم که عواقب وخیمی به همراه دارد.

حجت الاسلام فضل الله افزود: بر اساس حرص نسبت به بحرین بارها دولت را به برطرف کردن مشکلات با مردم دعوت کرده و پافشاری بحرینی ها بر مسالمت آمیز بودن جنبش در برابر سیاست های دولت را مشاهده کردیم. 

امام جمعه بیروت اظهار داشت که تمسک ملت بحرین به شیوه مسالمت آمیز در اعتراض به حکم علیه شیخ عیسی قاسم، پیامی مبنی بر آمادگی گفت وگو با دولت جهت حل بحران کنونی بود اما مسؤولان همواره بر طبل بحران کوبیده و راه های خروج بحرین از بحران را می بندند.

در ادامه این پیام آمده است: امروز بیش از هر زمان دیگری نسبت به آینده بحرین نگران هستیم و باید در برابر سیر صعودی بحران که به صلاح هیچ کس به جز دشمنان جهان عرب و اسلام نیست، ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: در این شرایط دردناک به ملت صبور و فداکار بحرین درود می فرستیم و از آنها می خواهیم با وجود دردها و زخم های خونین از بحران آفرینی خودداری کرده و از راه مسالمت آمیز منحرف نشوند.

فضل الله همچنین انفجار تروریستی در منچستر انگلیس را محکوم کرد و از جهانیان خواست به صورت جدی در برابر پدیده تروریسم ایستادگی کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات