۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۵۰۰۲۳۷
آیت الله نعیم آبادی:

غفلت از حماسه‌ های دفاع مقدس، خیانت است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌ های شهدا است و غفلت از حماسه‌ های دفاع مقدس، خیانت است.
امام جمعه بندرعباس

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: فرزندان اسلام، مردم خوزستان و به ویژه مردم خرمشهر برای آزادسازی و فتح خرمشهر مردانه جنگیدند و دشمن را وادار به فرار کردند.

وی افزود: عزت و اقتدار و عظمت به برکت خون شهدا است؛ ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌ های شهدا هستند و غفلت از حماسه‌ های دفاع مقدس، خیانت است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، سوم خرداد را حماسه ملی همیشه جاوید خواند و افزود: اگر عنایات خدا به سبب رهبری امام، حضور ملت و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام نبود، این حماسه و پیروزی محقق نمی‌ شد.

آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که زمانی که ما حرف حق را بزنیم و مردانه کار کنیم، خداوند متعال نیز به ما کمک خواهد کرد و بنده سالروز این پیروزی بزرگ را تبریک می گویم و یاد شهدای فتح خرمشهر را گرامی می داریم.

وی در ادامه، فتح خرمشهر را از مظاهر لطف خدا به ملت ایران دانست و گفت: مردم ایران خالصانه خدا را یاری کردند، خداوند متعال نیز ما را یاری کرد که این مسیر در شرایط حساس فعلی نیز باید ادامه پیدا کند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: همچنین همدلی و اتحاد ملت ایران عامل مهم دیگر در فتح خرمشهر بود و با اتحاد توانستیم در برابر دشمنان در 8 سال دفاع مقدس و در این 38 ساله مقاومت کنیم.

آیت الله نعیم آبادی همچنین افزود: دست خدا در حمایت از ملت ایران در فتح خرمشهر دخیل بود و الا صدام و بعثیان به قوی‌ ترین ابزارهای نظامی و حمایت‌ های اطلاعاتی دسترسی داشتند و شکست آنها خارج از تصور بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز می توان با بهره گیری از مکتب خرمشهر، جامعه ای آباد داشت، گفت:‌ رمز موفقیت ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت، جنگ و ایستادگی در برابر ابرقدرت های عالم، وحدت، ایستادگی و روحیه ولایت پذیری است./302/851/ب1

ارسال نظرات