۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۰۰۲۳۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

انتخابات همه پرسی برای عزت و اقتدار ایران بود

حجت الاسلام نعمت الهی حضور در انتخابات را همه پرسی برای عزت و اقتدار ایران دانست و گفت: ملت ایران همواره در تمام صحنه‌ها و میادین مختلف نشان داده است که در جهت حمایت از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضوری دشمن شکن و استکبار ستیز داشته و دارد.
حجت الاسلام علی نعمت اللهی

حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: حضور مردم در روز رای‌گیری نشان دهنده میزان علاقه آنها به تعیین سرنوشت آینده کشور بود و سند محکمی برای عظمت و سربلندی ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اقتدار ایران در نتیجه این حضور افزود: این حضور پرشور عاملی برای اقتدار و عزت ایران در صحنه‌های مختلف و پشتوانه‌ای برای قدرت ایران اسلامی است از این رو حضور بابصیرت و آگاهانه مردم در انتخابات ثابت کرد که آنها همچنان پشتیبان این انقلاب و نظام جمهوری هستند.

حضور در انتخابات نوعی همه پرسی برای عزت و اقتدار ایران بود

مدیر کل تبلیغات قزوین در ادامه حضور در انتخابات را همه پرسی برای عزت و اقتدار ایران دانست و اظهار کرد: ملت ایران همواره در تمام صحنه‌ها و میادین مختلف نشان داده است که در جهت حمایت از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضوری دشمن شکن و استکبار ستیز داشته و دارد.

حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه نتیجه انتخابات را برای دشمنان همواره مهم دانست و تصریح کرد: دشمنان همیشه پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشم به انتخابات ایران داشتند تا در صورت شکست بتوانند سوء استفاده کنند اما مردم با حضور پرشور و بانشاط خود نشان دادند که اجازه اجرای نقشه‌های دشمنان را نمی‌دهند.

وی در پایان گفت: رییس جمهور منتخب باید بر مبنای اصول و ضوابط اسلام و قانون عمل کند و مطابق آن حرکت کند و به دنبال عزت و اقتدار ایران باشد و به دشمنان تکیه نکند و اجازه ندهد که بیگانگان برای کشور اسلامی تصمیم‌گیری کنند باید به تمام وعده‌های خود عمل کند و برای تحقق آنها تلاش کند./303/873/ب1

ارسال نظرات