۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۰۰۲۲۶
با سخنرانی نماینده ولی فقیه در قزوین؛

همایش طلایه داران تبلیغ برگزار می شود

حجت الاسلام نظری گفت: با هدف تبیین و تشریح مسائل اجتماعی و اعتقادی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان همایشی با عنوان طلایه داران تبلیغ با سخنرانی نماینده ولی فقیه در قزوین برگزار می‌شود.
حجت الاسلام عباس نظری

حجت الاسلام عباس نظری معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ گفت: با هدف تبیین و تشریح مسائل اجتماعی و اعتقادی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان همایشی با عنوان طلایه داران تبلیغ در روز پنج شنبه ساعت 9 صبح با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف این همایش افزود: این همایش با هدف بیان منزلت و جایگاه ائمه جماعات در تبیین و تشریح مسائل اجتماعی و اعتقادی مردم و ایجاد وحدت و همدلی در میان اقشار روحانیت در جهت انجام برنامه های تبلیغی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه نقش عالمان و مبلغان دینی را در ترویج و گسترش معنویت حساس و مهم دانست و اظهار کرد: روحانیت همواره در تاریخ صدر اسلام تاکنون در فرهنگ سازی و نشر و گسترش آموزه‌ها و معارف دینی پیشتاز و پیشقدم بوده است از این رو روحانیت در فضای جامعه امرور خود را مجهز به شیوه‌های جدید تبلیغی و آموزشی کنند.

حجت الاسلام نظری در ادامه با بیان اینکه دین اسلام برای روحانیت جایگاه و منزلت بالایی را قائل است تصریح کرد: علمای دین به دلیل مجهز بودن به ابزار علم و تقوا مورد اعتماد و امین مردم هستند از این رو بیشتر از دیگران می‌توانند در روند تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه تاثیرگزار باشند از این رو علمای دین همواره مورد احترام اقشار مختلف مردم هستند.

وی در پایان گفت: ماه رمضان ماه تزکیه و خودسازی نفس است روحانیون وظیفه دارند مردم را با فضیلت‌های این ماه پربرکت و نورانی آشنا سازند تا مردم بتوانند بالاترین و بهترین توشه معنوی را برای حیات اخروی خود ذخیره کنند./303/873/ب1

ارسال نظرات