۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۰۰۲۱۲
نماینده مردم تبریز:

سیاست‌های ابلاغی اقتصادی مقاومتی به صورت جدی عملیاتی شود

فرهنگی با بیان این‌که حجت الاسلام روحانی رییس جمهور همه ملت ایران است، گفت: رییس جمهور در قبال همه مردم ایران از هر قوم و مذهبی مسؤول است.
محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی 

محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به حضور حداکثری و میلیونی ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و مشارکت ملت در سرنوشت نظام است.

وی با بیان این‌که حضور گسترده مردم در انتخابات یکی از شاخص‌های ارزیابی نظام‌های دموکراتیک در جهان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم بسیاری از کشورهای منطقه در آرزوی شرکت در چنین انتخاباتی هستند، چراکه سال‎‌هاست از نظام شاهنشاهی و موروثی به تنگ آمده‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان سعودی و سخنرانی علیه ایران در جمع سران کشورهای عربی منطقه گفت: این اظهارات در شرایطی از سوی ترامپ شنیده می‌شود که جهانیان در مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت در حیرت و شگفتی هستند.

فرهنگی با بیان این‌که نتیجه انتخابات مورد احترام تمام احزاب، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در کشور است، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام روحانی نه تنها رییس جمهور هوادارانش است، بلکه در قبال همه مردم ایران از هر قوم و مذهبی مسؤول است، حتی آنهایی که به او رأی نداده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که امروز دوران رفاقت به جای رقابت های انتخاباتی است، گفت: زمان تحقق وعده‌های انتخاباتی رییس جمهور فرا رسیده است، ملت ایران انتظار دارند کشور از وضعیت فعلی رکود خارج و سیاست‌های ابلاغی اقتصادی مقاومتی به صورت جدی عملیاتی شود.

این نماینده مجلس عمل به قانون برنامه ششم توسعه را لازمه توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور دانست و افزود: توسعه همه جانبه در کنار توجه به عدالت اجتماعی، مقابله با تبعیض و توجه به اقشار کم درآمد و محروم جامعه مورد تأکید مردم و رهبری نظام است، چهار سال فرصت کمی برای تحقق وعده‌های داده شده نیست.

فرهنگی با تأکید بر توجه رییس جمهور منتخب مردم به وظایف و اختیارات قانونی گفت: امروز نظام اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و همزبانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، هم دولت و هم ملت بایستی برای تعالی کشور لحظه‌ای از کار و تلاش دست بر ندارند./935/۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات