۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۰۰۲۰۸
مدیر حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب:

طلاب در منابر خود خانواده ها را از خطرات فضای مجازی آگاه کنند

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان اسلام آباد غرب گفت: طلاب در منابر خود خانواده ها را از خطرات فضای مجازی و سایت ها که تحت کنترل و نظارت دشمنان هستند آگاه کنند.
فضای مجازی

خانم شیرمراد مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک بمناسبت فرارسیدن ماه ضیافت الهی ابراز داشت: برای بهره گیری از فرصتها در ماه مبارک رمضان انس بیشتر با قرآن مهم و ضروری است زیرا طلاب با توحه به آیات الهی می توانند به درجات والایی دست یابند.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به راه های دست یابی به معرفت الهی تصریح کرد: فهم عمیق در آیات، ختم دسته جمعی و حضور در کلاسهای مفاهیم و تفسیر قرآن افزون بر اینکه می تواند از فرصت های ماه رمضان استفاده کرد منجر به معرفت الهی نیز خواهد شد.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت در جهت اشاعه معارف دینی و بیان احکام قرآن کریم است بنابراین طلاب و روحانیان از توان و پتانسیل خود در این زمینه استفاده کنند.

وی گفت: طلاب در منابر خود به این مهم دقت کنند که منبری خوب و تاثیرگذار است که جامع و کامل باشد، طلاب روزانه مطالب خاصی را در منابر خود گنجانده و درباره آن با استفاده از آیات قرآن مردم را آگاه سازند.

این مسؤول ادامه داد: طلاب در منابر خود خانواده ها را از خطرات فضای مجازی و سایت ها که تحت کنترل و نظارت دشمنان هستند آگاه کنند، امروز بیشتر آسیب های اجتماعی از فضای مجازی نشات می گیرد.

خانم شیرمراد گفت: امروز بی بندوباری و بی حجابی به سرعت در حال افزایش است بنابراین اگر طلاب تبلیغی انقلابی و جهادی نداشته باشند قطعا اسلام به سمت تضعیف شدن پیش خواهد رفت.

استاد حوزه علمیه تأاکید کرد: طلاب تداوم بخش رسالت الهی ائمه اطهار(ع) هستند بنابراین در وحله نخست باید خود را از هجمه های دشمن محفوظ دارند تا بتوانند به واسطه اشاعه احکام دین جامعه ای اسلامی و انقلابی شکل دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طلاب با توجه به بیانات رهبر انقلاب برای حفظ نظام گام بردارند زیرا انقلاب از سوی کشورهای مختلف مورد هجمه واقع شده و این طلاب هستند که می توانند با بصیرت افزایی و روشنگری جامعه را در برابر تهدیدات و آسیبها مصون دارند./۸۵۷/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات