۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۰۰۱۹۶

همراهی مشاور «ترامپ» با صهیونیست‎ها در حمله به مزار یوسف نبی

یک پایگاه خبری فلسطین اعلام کرد مایک هکابی مشاور دونالد ترامپ در یورش نیروهای صهیونیستی به مقبره یوسف پیامبر (ع) مشارکت داشته است.
حضور شهرک نشینان صهیونیست در مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری فلسطینی شبکه فلسطین للحوار روز گذشته گزارش داد: مایک هکابی مشاور دونالد ترامپ در یورش نیروهای صهیونیستی به مقبره یوسف پیامبر (علیه السلام) مشارکت داشت.

پایگاه خبری فلسطین للحوار با انتشار این خبر افزود: صهیونیست ها صبح امروز به مقبره یوسف پیامبر (ع) در شهر نابلس یورش بردند.

این پایگاه خبری تصاویر مایکل هکابی را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است.

پایگاه خبری فلسطین للحوار در خبرهای پیشین خود از یورش بیش از 4 هزار شهرک نشین به مقبره یوسف نبی خبر داده بود.

این حملات صبح روز گذشته رخ داد و اشغالگران با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

شبکه خبری اسکای نیوز نیز از درگیری بین جوانان فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه نظامی قلندیا در جنوب رام الله خبر داد.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به جوانان فلسطینی از گازهای اشک آور و گلوله های جنگی استفاده کردند.

جوانان فلسطینی در تظاهراتی در حمایت از اسیران فلسطینی محبوس در زندان های رژیم صهیونیستی شرکت کرده بودند.

کمیته ملی حمایت از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی خواستار برگزاری تظاهرات در مراکز شهر و راهپیمایی به سمت موانع نظامی رژیم صهیونیستی شده بود.

کمیته ملی حمایت از اسیران فلسطینی همچنین خواستار اعتصاب عمومی در مناطق کرانه باختری، غزه و قدس شد و کلیه مراکز اجتماعی، تجاری و آموزشی امروز در این مناطق اعتصاب کرده بودند.

جوانان فلسطینی نیز در اعتراض به وضعیت اسیران فلسطینی خیابان های اصلی را بسته و در ورودی شهرها اقدام به آتش زدن لاستیک و پرتاب سنگ کردند./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات