۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۰۰۱۴۶
در مناطق مختلف استان صورت می گیرد؛

فعالیت ۱۲۰ مبلغ مستقر در ماه مبارک رمضان

مسئوول امور مبلغان مستقر سازمان تبلیغات خوزستان از فعالیت ۱۲۰ روحانی مستقر در مناطق مختلف استان به ویژه روستاها خبرداد.
مبلغان

حجت الاسلام علی رئیسی، مسوول امور مبلغان مستقر سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز ابراز داشت: درماه مبارک رمضان 120 روحانی مبلغ که مستقر در مناطق مختلف سطح استان هستند، به تبلیغ امور دینی می پردازند.

مسؤول امور مبلغان مستقر سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با تشریح فعالیت های مبلغان مستقر این سازمان در مناطق مختلف استان اظهار داشت: اقامه نماز جماعت، فعالیت های فرهنگی، تبلیغ امور دینی و مباحث احکام از مهمترین فعالیت های مبلغان مستقر درماه مبارک رمضان است.

این مقام مسؤول در ادامه گفت: روحانیان مستقر برای خانواده ها جلسات مشاوره برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اماکن روحانیان مستقر خاطرنشان کرد: در همه شهرستان های استان روحانی مبلغ مستقر است که همه مبلغان شامل برادران هستند.

وی در رابطه با مباحث گفتمانی که قرار است تشکیل شود، اظهار داشت: گفتمان های بصیرتی سیاسی و پاسخ به شبهات از دیگر برنامه های تبلیغی روحانیان مستقر در ماه مبارک رمضان است.

مسئوول امور مبلغان مستقر سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان درباره محل سکونت این روحانیان گفت: روحانی مستقر در همان روستا یا منطقه به طور دائم در خانه های عالم که برای آنان در نظرگرفته شده سکونت دارند./۹۴۵۳/۳۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات