۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۰۰۱۲۷
همزمان با ماه رمضان صورت می گیرد؛

اعزام ۴۰۰ روحانی و مبلغ دینی به مساجد آمل

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم که ضرورت دارد در راستای تبیین دستاوردها و ظرفیت های ارزشمند این ماه بزرگ آن کوشا باشیم.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آمل، اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم که ضرورت دارد در راستای تبیین دستاوردها و ظرفیت های ارزشمند این ماه بزرگ آن کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت تبیین احکام و تعالیم والای دینی است که نیاز می رود از آن بهره گیری شایسته و گرانقدری صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: ضرورت دارد از فرصت های ارزنده ای همچون ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را داشته باشیم تا در مسیر سعادت، معنویت و تعالی حقیقی قرار گیریم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان 400 روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی شهرستان آمل اعزام می شوند.

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که روحانیان اعزام به مناطق شهرستان آمل از روحانیان بومی و حوزه های علمیه قم و مشهد هستند، گفت: برگزاری نمازهای جماعت، سخنرانی و سلسله های نشست های دینی و بصیرتی در این ایام صورت می گیرد.

وی ادامه داد: روحانیان می توانند در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کوشا بوده و اثرگذاری ارزشمندی داشته باشند که این ظرفیت بی بدیل می تواند نقشی بزرگ ایفا کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد: تبلیغ احکام دینی در طول سال صورت می گیرد اما در ماه رمضان فرصت و بستر خوبی برای گسترش تعالیم و احکام دینی وجود دارد.

وی اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال قرار داریم که روحانیان از فرصت تبلیغی به منظور تبلیغ شعار سال نهایت استفاده را داشته باشند.

حجت الاسلام رمضانی افزود: ویژه برنامه های انس با قرآن کریم به صورت مستمر در ماه مبارک رمضان و با حضور قاریان برجسته در مساجد شهرستان آمل برگزار می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: مراسم شب های احیاء و مراسم های عزاداری شهادت امام علی(ع) نیز به صورت باشکوهی در مساجد و اماکن مذهبی آمل صورت می گیرد.

وی بیان داشت: مساجد شهرستان آمل آماده برگزاری باشکوه مراسم های معنوی ماه مبارک رمضان است که تلاش و کوشش خود را صورت می دهیم تا این برنامه ها به بهترین نحو ممکن انجام شود./1314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات