۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۰۰۰۹۹
رییس ستاد ارتحال امام در خوزستان:

بزرگداشت ۱۴ خرداد بازگوکننده اندیشه های امام، دستاوردها و آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام سپهر با اشاره به ضرورت تولید برنامه هایی درباره تبیین اندیشه امام از سوی صدا و سیما، گفت: بزرگداشت ۱۴ خرداد بازگوکننده اندیشه های امام، دستاوردها، عظمت و آرمان های انقلاب است.
حجت الاسلام سپهر، رییس ستاد ارتحال امام در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس ستاد ارتحال امام(ره) در خوزستان، پیش از ظهر امروز، در دومین نشست استانی سالگرد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره حضور ملت ایران در انتخابات و اینکه چنین مشارکتی تثبیت نظام اسلامی و عمق علاقه ملت به نظام اسلامی را برای همگان آشکار ساخت، اظهار داشت: در 14 و 15 خرداد اهداف و مبانی انقلاب اسلامی را یادآوری می کنیم تا ملت ایران بداند چنین انقلابی با چه عظمت و آرمان هایی به دست آمد و توقع داریم دستگاه های فرهنگی و اجتماعی به اهمیت چنین موضوعاتی بپردازند.

رییس ستاد ارتحال امام(ره) در خوزستان با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که سبب عزت و سربلندی رزمندگان شد، ابراز داشت: با بزرگداشت مناسبت هایی همچون سوم و پانزدهم خرداد و سالگرد ارتحال امام امت، مردم در خواهند یافت که انقلاب اسلامی با آرمان های بزرگی به دست آمد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به جلسات پیشین ستاد و تعیین کمیته های صورت گرفته خاطرنشان کرد: از آنجا که در سه تا چهار سال آینده سالگرد ارتحال ملکوتی خمینی کبیر مصادف با ماه مبارک رمضان خواهد بود اعزام به تهران در محدوده استان های نزدیک صورت خواهد گرفت؛ از این رو شورای هماهنگی تبلیغات در مرکز به این جمع بندی رسید که در مراکز استان ها برنامه های آبرومند و در خور شأن برگزار شود.

این مقام مسؤول به مصوبات جلسات قبلی از جمله برگزاری برنامه های عزاداری از ساعات 18 تا 20 اشاره و اظهار داشت: شرکت منطقه نفت خیز جنوب میزبان عزاداران در 14 خرداد خواهد بود؛ چنان که 15 خرداد نیز شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی پذیرایی از عزاداران و روزه داران را بر عهده خواهد گرفت.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه سپاه پاسداران فرزند امام و رهبری و حافظ حریم انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: مسؤولیت کمیته اجرایی مراسم روزهای 14 و 15 خردادماه در سطح استان بر عهده سپاه ولیعصر(عج) واگذار می شود تا شاهد برگزاری مراسمات به بهترین شکل ممکن باشیم.

وی با گلایه مندی از عدم حضور برخی کمیته ها در نشست های متعدد ستاد ارتحال امام بیان کرد: اداره ارشاد، صداو سیما، شهردای، جهاد کشاورزی و استانداری خوزستان به ترتیب متولی کمیته های فرهنگی، اطلاع رسانی، تبلیغات شهری، عشایری و روستایی و پشتیبانی در استان هستند.

رییس ستاد ارتحال امام(ره) در خوزستان با بیان اعزام  500 مبلغ و مبلغه در سراسر استان و اطعام 700 یتیم با محوریت کمیته امداد و توسعه نیشکر در روزهای 14 و 15 خرداد گفت: برگزاری جام رمضان و امام خمینی(ره)، نمایشگاه ها عکس و کتاب، شب شعر، بیش از 300 محفل انس با قرآن با محوریت امام و ماه مبارک رمضان، برپایی 150 ایستگاه صلواتی، تولید نشریه مرتبط با امام خمینی(ره) از سوی شهرداری اهواز در چندین هزار نسخه و تولید برنامه هایی درباره تبیین اندیشه امام و 15 خردادماه از جمله برنامه هایی است که در جلسات پیشین بر آنها اتفاق نظر شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: با برگزاری چنین برنامه هایی می توانیم یاد، راه و اندیشه امام خمینی(ره) را پی بگیریم و آن امام راحل به عنوان مؤسس انقلاب اسلامی بر ملت ایران و جهان اسلام حق دارد و چنین حقی شایسته و بایسته در سالگرد ارتحال اجرا شود./202/9456/ب1

ارسال نظرات