۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۰۰۰۹۵
به مناسبت ماه رمضان صورت می گیرد؛

اعزام بیش از یک هزار و ۴۰۰ مبلغ به سراسر استان لرستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در راستای استفاده از فرصت های تبلیغی برای تحکیم باورها و اعتقادات دینی آحاد مردم جامعه بیش از یک هزار و ۴۰۰ مبلغ به سراسر استان لرستان اعزام می شوند.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد، گفت: در راستای برگزاری این همایش بیش از یک هزار و 400 مبلغ بومی و غیربومی به سراسر استان لرستان اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مبلغان اعزامی تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق تبلیغی فعالیت خواهند داشت، افزود: دو روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان روحانیان به مناطق تبلیغی شهر و روستا اعزام می شوند.

وی اقامه نماز، پاسخگویی به شبهات، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی را از جمله برنامه ها و اهداف اعزام روحانیان مبلغ دانست که در طول ماه مبارک رمضان صورت می گیرد.

حجت الاسلام مهدوی مناسبت های مذهبی را فرصتی مناسب برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه عنوان کرد و گفت: مبلغان با استفاده از فرصت های تبلیغی در ایام رمضان باید در این جهت اقدام کنند.

ترویج فرهنگ دینی راه مقابله با هجمه های فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: نهاینه سازی فرهنگ دینی مهم ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان اینکه ارتقاء روحیه معنویت و تقوا و ایجاد زمینه های رشد و بالندگی معنوی بین آحاد جامعه در اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان اعزامی قرار دارد، اظهار داشت: با نهادینه سازی احکام و ارزشهای دینی بین جوانان به ویژه قشر بانوان باید در جهت تعمیق باورهای دینی بین اقشار جامعه گام برداشت.

حجت الاسلام مهدوی آشنایی با سیره زندگانی حضرت زهرا(س) و بررسی آثار فردی و اجتماعی توسل به حضرت زهرا(س) را از دیگر برنامه های مبلغان اعزامی در مناطق تبلیغی عنوان کرد./9459/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات