۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۰۰۰۷۳
دبیرکل جبهه العمل اسلامی:

پرچم آزادی را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز درمی‌آوریم

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان تأکید کرد که مقاومت اسلامی پرچم آزادی را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز در‌می آورد.
شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ زهیر الجعید دبیرکل جبهه العمل اسلامی لبنان در پیامی به بررسی نقش مقاومت اسلامی در آزادی لبنان پرداخت و مقاومت و دفاع از وطن و سرزمین و ناموس را حق طبیعی ملت توصیف کرد.

وی افزود: در حالی که عید مقاومت و آزادی را جشن می گیرم، در سویی دیگر شاهد برگزاری نشست خیانت و تقلب برخی حاکمان با حضور رهبر آنها یعنی ترامپ بودیم. در چنین نشست هایی که ظاهر مخدوش و باطنی استعماری دارد، جایگاه فلسطین کجاست؟

این روحانی اهل تسنن اظهار داشت: حامیان تروریسم، افراد شریف قهرمان را در لیست تروریستی قرار داده و در راستای محاصره ایران و مقاومت تلاش می کنند. در عید مقاومت و آزادی بار دیگر با مقاومت تجدید عهد می کنیم تا پرچم آزادی را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز درآورده است.

شیخ جعید همچنین با زندانیان فلسطینی در زندان های صهیونیستی اعلام همبستگی کرد و ادامه داد: زندانیان فلسطینی با معده های خالی در حال رقم زدن زیباترین صحنه مقابله با طاغوت و ظلم و ستم صهیونیست ها هستند. اوج توحش و کینه توزی صهیونیست ها برای همه روشن شده است و تلاش ترامپ و مقامات صهیونیستی برای بهبود چهره رژیم هیچ فایده ای ندارد./980/ب903/د

ارسال نظرات