۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۰۰۰۶۱
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون قزوین:

آمریکا دشمن غیرقابل اعتماد برای کشور ایران است

حجت الاسلام مصطفایی آمریکا را دشمن غیرقابل اعتماد دانست و گفت: آمریکا در هر شرایطی دشمن اصلی ما بوده و به دنبال این است که توان دفاعی کشور ما را ضعیف کند.
جچت الاسلام مصطفایی

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به حضور با شکوه مردم در انتخابات 96، گفت: مردم با شرکت خود در انتخابات ثابت کردند که سرنوشت کشور برای آنها مهم است و آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار هستند.

وی در ادامه با اشاره به خطرات نفوذ دشمن در جامعه، افزود: باید به هر ترتیبی از نفوذ دشمن در کشور جلوگیری کرد و نگذاشت که دشمن از طریق نیروهای خودی به کشور ضربه بزند، شرکت مردم در انتخابات نشان داد که دشمن در رسیدن به اهداف خود در ارتباط با ایران عاجز و ناتوان است.

حجت الاسلام مصطفایی حضور مردم در انتخابات را حضوری داوطلبانه دانست و خاطرنشان کرد: مردم خودشان داوطلبانه در این حماسه شرکت کردند هرچند تاکیدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری و دیگر دلسوزان نظام هم در این حضور بی‌تاثیر نبوده است.

وی عشق به رهبر و نظام جمهوری اسلامی را علت اصلی حضور مردم دانست و تصریح کرد: بازنده این انتخابات دشمنان نظام و انقلاب هستند که از هر طریقی سعی در فروپاشی این نظام و ایجاد شکاف میان مردم و رهبری را دارند.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به انتظارات مردم از رییس‌جمهور منتخب، تصریح کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید از تجارب گذشته استفاده کند و نواقص و کاستی‌های گذشته را برطرف کند، مطالبات مردم را در راس برنامه‌های اجرایی خود قرار داده و اقداماتی عملی در راستای محرومیت‌زدایی در کشور را به مرحله اجرا درآورد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون قزوین در ادامه آمریکا را دشمن غیرقابل اعتماد دانست و اظهار کرد: آمریکا در هر شرایطی دشمن اصلی ما است و به دنبال این است که توان دفاعی کشور ما را ضعیف کند تا بتواند توطئه‌های خود را در کشور به انجام برساند ابرقدرتی چون آمریکا برای رسیدن به مقصود خود از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه با اشاره به قرارداد ننگین 2030، تصریح کرد: تمام مفاد این قرارداد غیردینی و غیرانسانی است و به طور یقین با فرهنگ دینی و قرآنی ما مغایرت دارد ما در هر امری از آموزه‌های قرآن و معارف اهل بیت(ع) مدد می‌گیریم و نیازی نداریم که کشورهای بیگانه برای امورات ما تصمیم‌گیری کنند.

وی در پایان گفت: روحانیون و مبلغان وظیفه دارند درباره تهاجم فرهنگی و جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته است به بصیرت و روشنگری مردم بپردازند و آنها را هوشیار کنند، ما باید همیشه از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن آگاه باشیم تا بتوانیم از آسیب رساندن آنها به نظام مقدس جمهوری و ارزش‌های آنها جلوگیری کنیم./873/۳۰۳/ب2

 

ارسال نظرات