۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۰۰۰۳۵
نائب رییس مجلس:

صداقت نداشته باشیم مردم سلب اعتماد خواهند کرد

پزشکیان با بیان اینکه منتخب ملت باید خدمتگزار مردم باشد تا مشکلاتی که بر جامعه حاکم است، حل شود، اظهار داشت: اگر در راه خدمت به مردم درستی و صداقت نداشته باشیم، مردم سلب اعتماد خواهند کرد.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جمع فعالان سیاسی تبریز که در سالن پتروشمی تبریز گردهم‌ آمده بودند، با اشاره به حضور میلیونی اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: حضور مردم همیشه در صحنه سبب پیروزی و قوت نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان این‌که مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به اعتدال، امید و توسعه رأی دادند، خاطرنشان کرد: منتخب ملت باید خدمتگزار مردم باشد تا مشکلاتی که بر جامعه حاکم است، حل شود. اگر در راه خدمت به مردم درستی و صداقت نداشته باشیم و از تمام توان استفاده نکنیم، مردم سلب اعتماد خواهند کرد. 

نماینده مردم تبریز در مجلس با تأکید بر مقابله با بی‌عدالتی، تبعیض و اختلاف طبقاتی در کشور گفت: دولت دوازدهم رسالت خطیری در این عرصه‌ها بر عهده دارد، چراکه بر اساس تعالیم قرآن و اسلام حاکمیت موظف به رفتار عادلانه با مردم و مقابله با تضاد طبقاتی در جامعه است.

پزشکیان با بیان این‌که زمان عمل به وعده‌های انتخاباتی فرا رسیده است، تصریح کرد: مردم زمانی به نظام و مسؤولانش پشت می‌کنند که وعده‌ها عملی نشده و دروغ بشنوند؛ از این رو کارگزاران نظام همه‌ در قبال مردم و سخنانی که به زبان می‌آورند، مسؤول هستند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نگرش فراجناحی دولت دوازدهم برای بهره‌مندی از تمامی استعدادهای موجود در کشور افزود: انتظار داریم دولت تدبیر و امید دید وسیع تری نسبت به جامعه داشته باشد، همچنانکه در گذشته ثابت کرده با جهان بینی و تجارب می تواند تصمیم‌هایی منعطف‌ داشته باشد.

وی با بیان این‌که باید از تجارب سایر کشورها در راستای حل مشکلات استفاده کرده و از ظرفیت‌های جوانان کشور نیز بهره مند شویم، گفت: حاكميت موظف به حل مشكلات قشر محروم و مستضعف جامعه است، تا عدالت واقعى در كشور حكم‌فرما شود، باید همه با هم باشيم نه اينكه تعدادى از ما روز به روز ثروتمندتر و تعداد ديگر روز به روز فقيرتر شود.

پزشکیان ادامه داد: اگر ما به سخنان مردم آگاه و عالم گوش فرا دهيم و به درد مردم برسيم، مشكلات رفع مى شود، نمى گويم روحانى بدون عيب است بلكه عيب و نقص دارد ولى نگرش بسيار مثبتى دارد، مهم آن است که برای جلب اعتماد و مشارکت مردم باید راستگو بود و در عمل وعده‌ها را عملی کرد./935/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات