۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۰۰۰۲۲
آیت الله طبرسی:

حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب بزرگترین سرمایه کشور است

آیت الله طبرسی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و خلق حماسه ۴۰ میلیونی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، آیت‎الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان در مصلای امام خمینی(ره) نکا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت، این انتخابات را مظهر اراده ملی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و خلق حماسه 40 میلیونی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید، افزود: ملت بزرگ ایران بار دیگر با خلق چنین حماسه ماندگاری بسیاری از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور در صحنه مردم کشورمان همواره تعیین کننده بوده است، تصریح کرد: هر جا که مردم با بصیرت و آگاه کشورمان احساس حضور کردند بسیاری از معادلات سیاسی را تغییر دادند.

آیت الله طبرسی با بیان این که بدخواهان انقلاب اسلامی برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی تلاش های بسیاری انجام داده بودند، گفت: اما مردم با بصیرت کشورمان با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی به همه توطئه ها و نقش های دشمنان انقلاب اسلامی پایان دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انتخابات در ایران اسلامی نماد دموکراسی است، افزود: انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر صحت و سلامت برگزاری انتخابات در ایران اسلامی را به اثبات رساند.

آیت الله طبرسی با بیان این که بسیاری از بدخواهان انقلاب اسلامی چشم به حضور مردم در پای صندوق های رأی دوخته بودند، تصریح کرد: اما مردم همیشه در صحنه کشورمان با خلق این حماسه ماندگار و بی نظیر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و همپیمانانش زدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با خلق حماسه 40 میلیونی مردم در 29 اردیبهشت جایگاه نظام اسلامی در عرصه جهانی ارتقاء یافت و بر عزت و عظمت ملت ایران افزوده شد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد دشمنان در مسائل داخلی کشورمان دخالت کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که توطئه غرب به سرکردگی آمریکا علیه ایران اسلامی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی نقش برآب شد، افزود: در چنین شرایطی مسؤولان ارشد کشور باید از این ظرفیت عظیم مردمی برای استیفای حقوق ملت ایران در عرصه جهانی به خوبی استفاده کنند.

آیت الله طبرسی افزود: مردم به شهدا و امام و رهبری و ندای رهبر گوش فرا دادند و اکنون رئیس جمهور باید تلاش کند تا بتواند رضایت مردم را فراهم آورد و برای رفع مشکلات تلاش کند و مایه خوشحالی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان فکر می کردند با فشارهای اقتصادی گسترده می توانند مردم کشورمان را نسبت به انقلاب و نظام ناامید کنند، گفت: اما ملت با بصیرت ایران اسلامی ثابت کردند که هیچ گاه فریب تبلیغات رسانه های بیگانه را نخواهند خورد.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که مسؤولان باید قدر این لحظه های حضور مردم را بدانند و در جهت جبران آن گام های محکم تری بردارند، افزود: ملت بزرگ ایران به وظیفه خود در برابر انقلاب و نظام به خوبی عمل کردند و این بار نوبت مسؤولان است که به وظیفه ذاتی خود در برابر مردم عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام اسلامی را بزرگترین سرمایه این کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر مردم در هر صحنه و عرصه ای پشتیبان مسؤولان نباشند موفقیت حاصل نمی شود.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و بر ضرورت تلاش بیشتر مسؤولان در سال جدید به منظور تحقق مطالبات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

وی با بیان این که سفارش به کار، تأکید بر کار و تلاش به منظور برطرف کردن مشکلات، برخورد جدی با فساد و توجه جدی به قشر محروم جامعه باید به طور جدی مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، گفت: دولت دوازدهم باید همه توان خود را در جهت تحقق این گونه مسائل به کار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که توجه به اشتغال و تولید باید در اولویت برنامه های دولت دوازدهم قرار گیرد، افزود: امروز مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان تحقق عملی همین دو موضوع مهم است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با بیان این که ائمه جمعه همواره نقش بسیار اثرگذاری در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه داشته و دارند، گفت: نقش ائمه جمعه در رشد و توسعه هر منطقه ای نقش بسیار اثرگذاری دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که مشکلات باید در سایه برادری و تلاش حل شود، خاطرنشان کرد: با اختلاف و تفرقه هیچ رشد و توسعه ای برای استان و کشور حاصل نمی شود.

وی با بیان این که برای رفع مشکلات نیازمند مدیریت جهادی در همه بخش های کشور هستیم، تصریح کرد: اگر مشکلات جدی گرفته شود و برای آن برنامه مناسبی صورت گیرد به حتم شاهد رفع همه این مشکلات خواهیم بود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید بر توجه جدی به مسائل فرهنگی در کشور، تصریح کرد: مسائل فرهنگی در کشور باید با برنامه ریزی هدفمند و بدون موازی کاری دنبال شود./۹۵۰/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات