۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۹۹۹۹۷
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ با حضور ۱۵۰۰ مبلغ در لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری همایش طلایه داران خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ مبلغ در استان برگزار می شود.
همایش «طلایه داران تبلیغ»

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، بیان داشت: در راستای اعزام مبلغان، همایش طلایه داران تبلیغ برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اعزام بیش از یک هزار و 500 مبلغ به سراسر استان لرستان برای فعالیت های تبلیغی در ماه مبارک رمضان، افزود: این مبلغان بومی و غیربومی در همایش حضور خواهند داشت.

وی در ادامه هدف از برگزاری این همایش را آشنایی و توجیه مبلغان اعزامی به سراسر استان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: بیان احکام و دستورات دینی، پاسخگویی به احکام و سؤالات شرعی، در دستور کار قرار دادن مطالبات رهبری، بیان ترویج فرهنگ زکات، ترویج فرهنگ تولید و اشتغال جهت تحقق شعار سال محوریت برنامه های تبلیغی مبلغان است.

وی خاطرنشان کزد: مبلغان اعزامی از از دفتر تبلیغات قم، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، اوقاف و امور خیریه و روحانیان بومی مستقر در استان لرستان هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: همایش طلایه داران تبلیغ با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، مدیرکل تبلیغات استان و روحانیان اعزامی و بومی برگزار می‌شود.

گفتنی است، همایش «طلایه‌داران تبلیغ» فردا دوم خرداد ماه، ساعت 10 صبح در سالن همایش جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار می‌شود./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات