۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۴۹۹۹۸۵

مسابقه دارالافتای مصر با هدف ترویج آموزه‌های دینی

دارالافتای مصر با هدف گسترش مفاهیم دینی و ترویج آموزه‌های اسلامی مسابقه جامعی را به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد کرد.
دارالافتای مصر

به گزارش خبرگزاری رسا، درالافتای مصر از برگزاری مسابقه کشوری در ماه مبارک رمضان با هدف ترویج آموزه‌های دینی و گسترش مبانی دینی در میان جوانان و نوجوانان خبر داد.

دارالافتا در بیانیه‌ای با اشاره به شرایط مورد نیاز برای مشارکت در این مسابقه خاطر نشان کرد: از جمله شروط این مسابقه آن است که مشارکان پاسخ سوال‌ها را به صورت مکتوب ارسال کرده و حداقل به 25سوال از میان 30سوال پاسخ صحیح بدهند.

دارالافتا اظهار داشت که هدف از برگزاری این مسابقه نشر اندیشه صحیح دینی و تصحیح مفاهیم غلط و نیز گسترش اعتدال در جامعه است همانگونه که بررسی و اطلاع یافتن بر فرهنگ اسلامی از دیگر اهداف این مسابقه است.

طرح سوالات این مسابقه به صورت روزانه و از ساعت5 تا 9 عصر در صفحه رسمی دارالافتا و نیز صحفه رسمی این نهاد دینی در شبکه اجتماعی «فیسبوک» منتشر خواهد شد.

مفاهیم دینی و شرعی، حوادث تاریخ اسلام، سیره نبوی و اصحاب پیامبر اکرم(ص)، اعیاد و مناسبت‌های دینی بخشی از موضوعاتی پیشنهادی این مسابقه است./981/ب903/د

ارسال نظرات