۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۴۹۹۹۲۷
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

انس بیشتر مردم با قرآن نشان دهنده موفقیت مسؤولان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اگر به عنوان مدیران حکومت اسلامی توانستیم مردم را با قرآن مأنوس کنیم، موفق عمل کرده ایم.
جلسه شورای هماهنگی و توسعه فعالیت های قرآن آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی و توسعه فعالیت های قرآنی آذربایجان غربی که به منظور سیاستگذاری برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار داشت: خواندن قرآن از توصیه های قرآنی است که بهتر است مردم و جامعه به این سمت سوق داده شود.

وی مسؤولان در نظام اسلامی موظفند زمینه های انس بیشتر مردم با قرآن را فراهم کنند، گفت: اگر به عنوان مدیران حکومت اسلامی توانستیم مردم را با قرآن مأنوس کنیم، موفق عمل کرده ایم.

امام جمعه ارومیه گفت: در بحث های قرآنی که مر و اساس دین اسلام است، باید با خلوص نیت وارد عمل شد و در جهت جاری شدن آموزه های دینی در جامعه تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به حماسه 29 اردیبهشت، خاطرنشان کرد: ملت ایران با لبیک به ندای رهبری بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کردند و دشمنان را ناامید کردند که به تصریح رهبر معظم انقلاب اسلامی که این امر نشان دهنده موفقیت مردم و نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: در دوران تبلیغات، کاندیداها می خواستند بگوشند که ما بیشتر می توانیم به مردم خدمت کرده و مطالبات امام راحل و مقام معظم رهبری را اجرا کنیم که در واقع برنده نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی برای دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برای حجت الاسلام والمسلمین روحانی آرزوی توفیق کرد و گفت: امیدوارم همانطور که آقای روحانی اعلام کردند بهتر از گذشته به رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری عمل کرده و در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که دلبسته نظام جمهوری اسلامی هستند، آرزوی این را ندارند که دولتی در انجام مأموریت ها شکست بخورد چرا که شکست آنها به پای نظام نوشته می شود.

اجرای طرح هنر قصه گویی با محوریت قصص قرآنی در بوکان و  برگزاری مراسم جمع خوانی ویژه نوجوانان در مسجد امام جواد(ع) ارومیه  از مصوبات نخستین جلسه شورای هماهنگی و توسعه فعالیت های قرآنی آذربایجان غربی در سال جاری بود.

در ادامه مراسم با اعطای حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وحید وکیلی به مدت یک سال به عنوان مسؤول کارگروه قرآن و پیگیری مصوبات و امور شورای عالی قرآن استان منصوب شد./936/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات