۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۹۹۹۱۷
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر کرد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم ایران اسلامی در انتخابات، وظیفه مسؤولان برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم را سنگین‌تر کرد.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نخستین نشست کمیته مراسم ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد خراسان شمالی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشأن، به حضور باشکوه و میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی پرداخت و اظهار کرد: انتخابات در ایران امری مهم و تأثیرگذار است که سبب امید دوستان و یأس دشمنان می‌شود.

وی افزود: پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و با کینه‌ورزی‌ها و عداوت‌های بی‌ چون و چرای دشمنان انقلاب و نظام، مردم با مشارکت بیش از 70 درصدی خود در انتخابات 29 اردیبهشت، خط بطلانی بر روی تمام یاوه‌گویی‌هایی معاندین نظام کشیدند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: دشمنان همواره به کمک رسانه و تبلیغات سعی در سیاه نمایی جامعه ایران داشته و به‌گونه‌ای القاء می‌کند که میان مردم و نظام شکاف افتاده است؛ اما این ملت در 29 اردیبهشت با شور و نشاط وصف‌نشدنی خود ثابت کرد که هیچ‌گاه از عهد و پیمانی که با انقلاب، شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب بسته، برنمی‌گردد.

رییس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد خراسان شمالی، خطاب به مسؤولان و مدیران، اظهار کرد: امروز وظیفه مسؤولان نظام سنگین‌تر از همیشه است و در برابر چنین مردمی که با وجود مشکلات عدیده و کاستی‌های فراوان صحنه را خالی نمی‌گذارند، باید بیشتر احساس مسؤولیت کرده و قدردان این مردم باشند.

وی ادامه داد: دولت دوازدهم هم باید با همت بیشتر و سعی مضاعف، رفع مشکلات و کاستی‌های مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام سالاری انتخابات را سبب قدرت نظام دانست و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب؛ حضور مردم، تدین و ایمان، میهن‌دوستی، غیرت و شجاعت ایرانی را از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه سایه جنگ را حضور دشمن‌شکن و معنادار مردم از سر کشور دور کرده و می‌کند نه چیز دیگر، گفت: دشمن هم به‌خوبی می‌داند نظامی که پشتوانه‌اش توده‌های عظیم مردمی باشد، هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه جنگ امروز را جنگ اقتصادی دانست و اظهار داشت: مسأله امروز کشور و دنیا مسأله اقتصاد است؛ ازاین‌رو مسؤولان امر باید تمام توان خود را در عرصه اقتصاد مقاومتی و جبهه فرهنگی صرف کنند.

رییس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد استان در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه در سال جاری با توجه به تقارن ایام رحلت امام (ره) با ماه رمضان امکان اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره) مقدور نیست، گفت: اعضای ستاد و تمامی دستگاه‌های متولی باید تمام توان خود را در راستای برگزاری مراسم محوری در مرکز و سایر شهرستان‌ها صرف کنند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به تقارن ایام ارتحال با ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: بر این اساس مراسم محوری گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در مرکز استان خراسان شمالی قبل از اذان مغرب برگزار شده و با پذیرایی افطار خاتمه می‌یابد./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات