۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۹۹۹۱۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان خبرداد:

اعزام ۲۱۰ مبلغ به مناطق مختلف آبادان در ماه رمضان

حجت الاسلام رضوی پور با اشاره به فعالیت های امور تبلیغی در ماه مبارک رمضان از اعزام ۲۱۰ مبلغ به مناطق مختلف از قبیل مساجد و حسینیه های این شهرستان خبرداد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام سیدفخرالدین رضوی پور، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تشریح فعالیت های این سازمان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان نزدیک به 40 مبلغ از حوزه علمیه قم به مناطق و مساجد آبادان اعزام و در کنار 170 مبلغ بومی مشغول به تبلیغ امور دینی خواهند شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان ابراز داشت: در مصلای آبادان برنامه جمع خوانی قرآن همراه با تفسیر قرآن توسط امام جمعه شهرستان برگزار و از  سیمای آبادان پخش خواهد شد.

این مقام مسؤول افزود: در برنامه جمع خوانی قرآن که هر روز برگزار خواهد شد مسابقه قرآنی همراه با اهدای جوایز صورت می گیرد.

حجت الاسلام رضوی پور در رابطه با مهمترین برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در آبادان گفت: مهمترین برنامه ما در ماه مبارک توجه به امور قرآنی و محافل قرآنی است.

وی با تشریح فعالیت های مبلغان درماه مبارک رمضان بیان داشت: مبلغان افزون بر فعالیت های قرآنی، در رابطه با احکام و مباحث تهذیبی هم می پردازند و مبلغان در روز جمعه در محل تبلیغ مستقر خواهند شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان در پایان با اشاره به مبلغان امور خواهران گفت: نزدیک به 80 مبلغ از خواهران هم به امور تبلیغی در ماه مبارک رمضان می پردازند./۹۴۵۳/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات