۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۹۹۸۶۹
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان خبر داد؛

کانون های مساجد لرستان میزبان برگزاری طرح ربیع القرآن

مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان از برگزاری طرح قرآنی ربیع القرآن خبر داد و گفت: این طرح به میزبانی کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
حجت الاسلام موسوی

حجت‌الاسلام سید علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت:  طرح ربیع‌القرآن در ماه مبارک رمضان در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: طرح ربیع القرآن با محوریت تلاوت نور، تفسیر قرآن ‌کریم، حفظ قرآن‌ کریم، محفل انس با قرآن و جزءخوانی قرآن ‌کریم برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خاطرنشان کرد: تجلیل و دیدار با خانواده‌ها و چهره‌های قرآنی همچون علما، اساتید، قاریان، حافظان، نخبگان، کودکان و شهدای قرآنی از دیگر محورهای برگزاری این طرح در ماه مبارک رمضان است.

وی یادآور شد: طرح ربیع القرآن به ‌همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در ۲۹ شعبان نیز در مساجد استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ربیع القرآن طرحی کشوری است، اظهار داشت: این طرح با همکاری ستاد عالی هیأت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد، شبکه قرآن و معارف برگزار می‌شود.

وی جلسات قرآنی، محافل انس و تفسیر، تکریم خادمین و چهره‌های قرآنی و برگزاری جشن تکلیف برای روزه اولی ها را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در کنار این طرح قرآنی برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در ماه مبارک رمضان قرائت همزمان یک سوره در ساعت برگزار می شود.

وی برپایی نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای قرآنی کانون های مساجد و دیگر نهادهای قرآنی، اجرای شعرخوانی و تئاتر مسجدی با موضوع ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های جانبی طرح ربیع القرآنی عنوان کرد./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات