۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۸۶۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

طرح ضیافت الهی در ۴۵ بقعه خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان در ۴۵ بقعه متبرکه محوری خراسان جنوبی برگزار می شود.
ضیافت الهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام منصور هاشمی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان در 45 بقاع متبرکه محوری خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری ادعیه توسل، کمیل و ندبه، مراسم احیای شب های قدر، افطاری، برپایی غرفه های کودک و حجاب و عفاف و برپایی چهار خیمه معرفت از جمله برنامه های این بقاع در ماه رمضان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: همچنین 15 مبلغ اعزامی از قم و 30 مبلغ بومی در ایام ماه مبارک رمضان کارهای تبلیغی و فرهنگی را در این بقاع انجام می دهند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه بقاع شاخص استان در ماه رمضان میزبان قاری مصری خواهند بود، تصریح کرد: اوقاف به دنبال ایجاد فضای قرآنی و الهی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 نفر حافظ قرآن در مدرسه حفظ استان، حفظ کل قرآن را انجام می دهند، ادامه داد: برای تکمیل و تجهیز مدرسه حفظ قرآن استان حدود 860 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی با 721 سند وقفی مقام سوم در بین استان های کشور و بیرجند مقام نخست در بین شهرهای کشور از لحاظ اخذ سند اوقافی کسب کرده است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 42 وقف جدید در استان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک هزار و 170 سند وقفی در استان اخذ شده و پیش بینی برای سال جاری اخذ 4 هزار سند است./202/880/ب1

ارسال نظرات