۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۴۹۹۸۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مراسم غبارروبی مساجد کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم غبارروبی مساجد استان خبر داد و گفت: در سطح استان ۱۲۰۰ مسجد فعال وجود دارد که در ایام ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال آماده میزبانی از مؤمنان و روزه داران هستند.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از آغاز طرح غبارروبی مساجد استان کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: به مناسبت قرارگرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان، غبارروبی مساجد استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور انجام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دهه آخر ماه مبارک شعبان با نام دهه تکریم و غبارروربی مساجد شناخته می شود که در حقیقت آماده سازی فضای مساجد برای حضور بیشتر مردم در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی در ادامه افزود: رمضان، ماه میهمانی خدا بوده و قطعأ حضور مردم در مساجد و شرکت در مراسمات مذهبی پررنگ تر خواهد بود، بنابراین آماده سازی فضای مساجد برای حضور مؤمنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام قبادی تأکید کرد: مردم نیز می توانند خادمان مساجد را در غبارروبی همراهی کنند و با غبارروبی از مساجد از فیض معنوی بالای آن بهره مند شوند.

این مسؤول یادآور شد: خوشبختانه هر ساله شاهد مشارکت خوب و بالای مردم در غبارروبی از مساجد و آماده سازی آن برای ایام ماه مبارک رمضان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در استان 1200 مسجد فعال وجود دارد که در ایام ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال آماده میزبانی از مؤمنان و روزه داران هستند.

حجت الاسلام قبادی در پایان ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به حضور در مساجد دانست و گفت: باید با اجرای برنامه های فرهنگی مناسب و جذاب نسل جوان را به حضور هرچه بیشتر در مساجد تشویق کرد./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات