۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۹۹۸۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

۲۹ اردیبهشت، ادعای دروغین تقلب در انتخابات را اثبات کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت بار دیگر دروغین بودن ادعای بدخواهان انقلاب اسلامی درباره پروژه تقلب در انتخابات ایران اسلامی را اثبات کرد.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی استان با تقدیر از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، این حضور را پاسخ کوبنده ای به اظهارات سخیف مخالفان و بدخواهان انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در برابر این حضور بی نظیر زبان به دهان ماندند، افزود: رسانه های غربی در برابر حضور بی نظیر ملت ایران در پای صندوق های رأی مجبور به سکوت شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران بار دیگر در 29 اردیبهشت وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادند، خاطرنشان کرد: انتخابات روز جمعه تجلی حضور ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که کشورمان در 38 سال گذشته به طور میانگین شاهد برگزاری یک انتخابات بود، تصریح کرد: همه این رویدادهای بزرگ در کمال صحت و سلامت و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برگزار شد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر دروغین بودن ادعای بدخواهان انقلاب اسلامی درباره پروژه تقلب در انتخابات ایران اسلامی را اثبات کرد، بیان داشت: سلامت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در این رویداد ملی ثابت شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در جهت خدشه دار کردن انتخابات کشورمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این تلاش ها با بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران به شکست انجامید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد حضور و وحدت ملی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: 29 اردیبهشت ثابت کرد که ملت بزرگ ایران با وجود همه مشکلات و احتمالی هیچ گاه انقلاب و نظام اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ملت ایران دفاع از انقلاب و آرمان های نظام را وظیفه خود می دانند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان هر گاه نیاز بود به صحنه آمدند و از ارزش های اصیل انقلاب دفاع کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی برنامه ها و منافع غرب در جهان و منطقه را با شکست مواجه کرده است، بیان داشت: به همین دلیل غربی ها به سرکردگی آمریکا تلاش دارند با هر توطئه ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با چالش جدی در منطقه و جهان رو به رو کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیاری از توطئه ها علیه نظام اسلامی را خنثی کرد، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همه برنامه های خود را به میزان حضور مردم در پای صندوق های رأی متمرکز کرده بودند که با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شکست خوردند.

حجت الاسلام شکریان نظام و مردم را پیروز نهایی انتخابات اخیر دانست و با بیان این که فرد منتخب رییس جمهور همه ملت ایران است، خاطرنشان کرد: این حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رأی بار دیگر اراده و وحدت ملی مردم کشورمان را به رخ جهانیان کشید.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب و نظام به پای صندوق های رأی آمدند و این بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: مسؤولان و دولتمردان باید قدردان این حضور مردم باشند و در جهت جبران آن گام های جدی بردارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با این حضور بی نظیر خود زمینه عقب نشینی بدخواهان و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را فراهم کردند، گفت: حضور حداکثری مردم در 29 اردیبهشت بار دیگر اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند.

حجت الاسلام شکریان حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را مایه افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان با این حضور خود بار دیگر بر اقتدار و عزت انقلاب و نظام اسلامی در عرصه جهانی افزودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این حضور بی نظیر پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف خواهد بود، گفت: این حضور حداکثری ملت ایران آگاهانه، هوشیارانه و با بصیرت کامل بود که موجب حیرت جهانیان شد.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در صف های رأی پر محتوا و معنا بود، تصریح کرد: مردم با بصیرت و آگاه کشورمان به توطئه های بدخواهان انقلاب اسلامی تا قبل از انتخابات توجهی نکردند و تنها در مسیر آرمان های انقلاب و نظام گام برداشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه حضور و یکپارچگی مردم نمونه ای از عنایت پروردگار متعال است، افزود: شرکت مردم در انتخابات و در یک فضای باز سیاسی و انتخاب یک گزینه از افتخارات نظام اسلامی است./۹۵۰/202/ب2

ارسال نظرات