۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۹۹۷۷۰
امام جمعه کوهبنان:

حضور پرشور مردم در انتخابات مانع نفوذ دشمن شد

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در انتخابات اجازه نفوذ به دشمن را نداد، گفت: پیروز این انتخابات مردم و ملت اسلامی بودند و بازنده این انتخابات دشمنان و بدخواهان نظام شدند که با تبلیغات گسترده خود مانع حضور مردم در انتخابات می شدند.
امام جمعه کوهبنان

حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حضور مردم ایران در انتخابات را ستودنی خواند و اظهار کرد: مردم با حضور خود در انتخابات وحدت ملی را به جهانیان به نمایش گذاشتند و این وحدت برای دشمنان نظام خیره کننده بود؛ زیرا با وجود اقوام مختلف در ایران، همه به ایرانی بودن خود وفاداری کردند و در انتخابات سرنوشت ساز کشور شرکت کردند.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد بود تا این وحدت را از بین ببرد، افزود: حضور میلیونی مردم ایران در انتخابات همه چیز را به شکل دیگری نشان داد و اجازه نفوذ به دشمن را در عرصه انتخابات نداد.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: ایران اسلامی در این آزمون به خوبی موفق شد و اما پیروز این انتخابات مردم و ملت اسلامی بودند و بازنده این انتخابات دشمنان و بدخواهان نظام شدند که با تبلیغات گسترده خود مانع حضور مردم در انتخابات می شدند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: اکنون که مردم ایران این افتخار را برای همه جهانیان ثابت کردند، می طلبد مسؤولان نظام با نگاه به درون کشور در پی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان برای حفظ نظام بیشتر مراقب نفوذ دشمن باشند، ادامه داد: همانطور که مردم با حضور خود در پای صندوق های رأی مانع نفوذ آنان شدند؛ حال وظیفه است مسؤولان وفاداری خود را به مردم و ولایت نشان دهند.

امام جمعه کوهبنان عنوان کرد: نگاه دولت مردان باید به داخل کشور باشد و توانایی های داخلی را باور کنند و در جهت رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال جوانان و معیشت مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: از این رو باید موقعیت کشور ایران حفظ شود و دولت مردان به وعده های خود جامه عمل بپوشانند و با جان و دل در رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایران گام های بزرگی را بردارند./302/9709/ب1

ارسال نظرات