۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۹۹۷۳۹
نماینده ولی فقیه در قزوین:

وظیفه دولتمردان پیگیری مطلبات مردم است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه دولتمردان موظف هستند مطالبات و خواسته های مردم را پیگیری کنند، گفت: مسؤولان اجرایی کشور باید تمام توان خود را برای توسعه کشور به کار گیرند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین عصر امروز در مسجد امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، گفت: شرکت مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است مردم با این حضور با شکوه بار دیگر حماسه‌ای ماندگار و جاوید را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی ملت در این جشن بزرگ، افزود: حضور پرشور  مردم در انتخابات نشان داد که آنها همیشه در صحنه حاضر هستند و بیشتر از هر زمان دیگری از انقلاب و ارزش‌های آن حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در ادامه شرکت مردم در انتخابات را عبادتی بزرگ دانست و اظهار کرد: عبادت فقط به خواندن نماز و گرفتن روره نیست هر عملی که در جهت خدمت به جامعه و با نیت الهی صورت بگیرد عبادت شمرده می‌شود و در پیشگاه خداوند متعال اجر و منزلتی عظیم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولتمردان موظف هستند مطالبات و خواسته های مردم را پیگیری کنند، ابراز کرد: کسی که مسؤولیت اجرایی اداره امور کشور را بر عهده می‌گیرد وظیفه دارد از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات آنها استفاده کند و تمام توان خود را برای توسعه کشور به کار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به انعکاس حضور گسترده مردم در شبکه‌های جهانی، تصریح کرد: تمام شبکه‌های جهانی در سطح بین الملل از این حضور حماسی و پرشور مردم دچار شگفتی شدند و آن را عامل اقتدار و عزت انقلاب و ولایتمداری مردم دانستند بدون شک مدیریت رهبری فرزانه و قدرتمند موجب شد که انتخابات به خوبی و در فضایی امن برگزار شود.

وی در پایان گفت: ملت ایران ملتی است که معتقد به انقلاب و ارزش‌های آن است، در طول تاریخ مبارزات سیاسی هر گونه پیروزی و موفقیتی که نصیب کشور شده است به برکت توکل و اعتماد فراوان مردم به خداوند متعال و عنایات ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت ولی عصر(عج) بوده است./873/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات