۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۹۹۷۱۲
در ماه رمضان صورت می گیرد؛

برگزاری دوره بینش مطهر در مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب

حجت الاسلام مزرعه از برگزاری دوره بینش مطهر و کلاس های پاسخ به شبهات کلامی و اعتقادی برای طلبه های مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) خبر داد.
حوزه

حجت الاسلام مزرعه، معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: تا پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امتحانات نیمسال دوم تحصیلی طلبه های مدرسه به پایان خواهند رسید و همزمان با آغاز این ماه مبارک فعالیت های تبلیغی طبه ها انجام می شود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران علی بن ابی طالب(ع) اهواز با بیان اینکه مبلغان مدرسه برای تبلیغ به روستاها و سطح شهر اعزام می شوند، اظهار داشت: مبلغان برای سخنرانی و برپایی منابر، گفتمان های دینی، قرآن خوانی و پاسخ به شبهات فعالیت های تبلیغی را در ماه مبارک رمضان انجام خواهند داد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در خود مدرسه از ساعت 23 تا سحر برنامه هایی همچون پاسخ به شبهات کلامی و اعتقادی، مناجات خوانی، تدریس کتب بینش مطهر و ختم قرآن را خواهیم داشت، افزود: در سطح مدرسه تفسیر قرآن کریم برای طلبه های معمم صورت خواهد گرفت تا به هنگام برپایی مجالس سخنرانی نکات تفسیری را برای عموم مردم بیان کنند.

حجت الاسلام مزرعه در ادامه با بیان اینکه 30 تا 40 طلبه معمم برای فعالیت های تبلیغی در ماه رمضان اعزام می شوند، عنوان کرد: کتب شهید مطهری در دوره بینش مطهر با حضور اساتید زبده و همچنین کلاس های اخلاق هفتگی و مناجات خوانی برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه خاطرنشان ساخت: 10 روز پیش از آغاز انتخابات، طلاب مدرسه برای دعوت از مردم جهت حضور در انتخابات و انتخابات اصلح به روستاها و شهر اعزام شدند و در کنار آن سلسله نشست های بصیرتی را برگزار کردیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات