۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۹۹۷۰۰
مدیر حوزه های علمیه ایلام:

مشارکت بالای مردم سبب ناامیدی دشمنان شد

مدیر حوزه های علمیه ایلام گفت: قطعا انتخابات، مشارکت در مهم ترین مسائل سیاسی کشور است که اقتدار ملت ایران از لحاظ سیاسی، فرهنگی و امنیتی را اثبات و تأثیرات خود را بر مسائل منطقه‌ای و جهانی خواهد گذاشت.
مرادبیگی

حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه های علمیه استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، با بیان اینکه مردم انقلابی ایران بارها به توصیه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات عمل کرده اند، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات مردم با مشارکت عالی خود خوش درخشیدند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان اسلام با توجه به این حضور بسیار پرشور و جدی خنثی شد، افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از صحنه های به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب بود که موجب یاس و نا امیدی دشمنان شد.

وی خاطرنشان کرد: کشور و ملت ایران با اقتدار بالا به اهداف بزرگ نظام اسلامی تحت رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی و توصیه ها و وصایا و فرمایشات امام راحل، در مسیر تعالی پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام مرادبیگی تصریح کرد:  اعتقاد به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی دو عامل مهم حضور پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر بود.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات بیانگر ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: قطعا انتخابات، مشارکت در مهم ترین مسائل سیاسی کشور است که اقتدار ملت ایران از لحاظ سیاسی، فرهنگی و امنیتی را اثبات و تأثیرات خود را بر مسائل منطقه‌ای و جهانی خواهد گذاشت.

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان گفت: رییس جمهور منتخب باید در چهار سال آینده تمام تلاش و اهتمام خود را بکار گیرد تا وعده‌های خود را اجرایی و پاسخگوی مردم باشد./۸۷۹/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات